Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,711.00 -0.22%    CKB 600.00 0%    GRNT 749.26 2.64%    KMB 3,877.73 2.32%    MPT 29,000.00 3.2%    OHB 5,603.27 -0.83%    OKTA 3,582.84 3.79%    PPIV 38,450.00 -2.94%    SBT 1,901.00 -2.9%    STB 940.00 0%    STIL 125.00 0.47%    TEL 280.11 0.04%    TNB 13,150.00 0%    TPLF 1,800.00 0.03%    ZILU 167.71 1.64%    

Неколку грешки поради кои можете да ги изгубите вашите клиенти

Време: 14:02

Датум: март 10, 2017

Категорија: КАРИЕРА

image592

Искрено, не постои оправдување за грешките кон клиентите. Ако сакате да успеете во бизнисот, треба да ги избегнувате. Сите компании на одреден степен од постоењето се соочиле со „кошмарни клиенти“, па дури и оние најуспешните од кои и се очекува многу повеќе.

Но она на кое треба да се забележи е фактот дека малите компании прават грешки кои немаат никаква врска со нивниот основен (главен) производ или услуга. На денешницава, потрошувачите имаат скоро неограничен избор. Ако мислите дека може да се извлечете со просечна корисничка поддршка, логистика или некоја друга функција која влијае на корисничкото искуство со вашиот бренд, размислете повторно.

Ова се петте најчести грешки кои секој бизнис треба да ги избегнува:

Ненавремена испорака – со сите моментални логистички услуги кои ги пружаат компании во нашата деловна средина, едноставно немате оправдување за ненавремена испорака на производи до клиенти. Но и покрај тоа, пак се случува. Или погрешни информации, или погрешен производ, или погрешен термин, или погрешно се.

Трошење на скапоценото време на клиентите – колку време поминувате на телефон или онлајн за да откриете што сте направиле погрешно и како да го средите тоа? И ви се чини дека не можете да добиете конкретен одговор или пак не ви се “заканил“ некој клиент дека ќе се префрли на конкуренцијата. Не ги „тормозете“ клиентите, едноставно услужете ги колку што можете најдобро.

Создавање проблеми кога нема потреба – да бидеме јасни, не сите потрошувачи се посакувани. Бидејќи постојат вработени кои имаат многу кратко трпение, истите не можат да се справат со генералната публика и со секакви клиенти. Сепак, компаниите можат многу подобро од тоа да вработуваат такви луѓе.

Игнорирање фидбек – во ера на социјални медиуми како Twitter, Facebook, ни под точка разно не смеете да си дозволите некој клиент да ве обвини дека не сте му вратиле на e-mail, коментар, прашање и сл.

Вработени – најважно нешто за квалитетни обуки на вработени е дека 90% од сите проблеми се проблеми во менаџментот. Ако ништо друго, таа бројка се зголемува. Најмногу од проблемите кои им ги препишуваме на потрошувачите всушност се предизвикани од лош менаџмент и грешки во бизнис процесите.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Иако се добро платени, сепак се најдосадните професии!

    Иако се добро платени, сепак се најдосадните професии!

    Едно интересно истражување со позанимава со најдосадните професии, па проверете дали една од нив е токму вашата професија! Утре следува уште еден работен ден, но…

  • Дали талентите ја напуштаат вашата компанија?

    Дали талентите ја напуштаат вашата компанија?

    Ви заминуваат ли талентите од компанијата? Преминуваат ли вашите најдобри вработени во конкурентските компании? Постојат начини на тоа да му ставите крај. Првиот чекор, сепак,…

  • 8 ситници со кои можете да ја подигнете самодовербата

    8 ситници со кои можете да ја подигнете самодовербата

    Потребно е малку за да си ја вратите или зголемите самодовербата, потребно е само да се држите до неколку важни работи… Осум едноставни работи кои…

  • Кои се најголемите ризици за компаниите?

    Кои се најголемите ризици за компаниите?

    Сајбер ризиците за прв пат се меѓу десетте најголеми глобални заканувачи за компаниите, покажува истражувањето „Aon Risk Solutions“. Како главна причина за загриженост со која…

  • Успешно работење надвор од канцеларијата-вистина или мит?

    Успешно работење надвор од канцеларијата-вистина или мит?

    Со развојот на технологијата, се чини дека поимот „канцеларија“ веќе се редефинира. Сè поголемата слобода во изборот и движењето ги прави луѓето да се чувствуваат…

  • Практикувајте јога за поголем успех во работата

    Практикувајте јога за поголем успех во работата

    Сведоци сме на се поголеми промени во деловниот свет. Начинот на кој што сте работеле досега, повеќе не е доволен. Работата бара се повеќе, времето…

  • Сакате да напредувате брзо? Ваков колега ви е потребен!

    Сакате да напредувате брзо? Ваков колега ви е потребен!

    Експертите велат дека најуспешните лидери се оние кои активно барат фидбек, односно повратна информација и совет од луѓето со кои работат… Според Сузан Бејтс која…

  • Звучете професионално и образовано – Внимавајте на деловниот речник

    Звучете професионално и образовано – Внимавајте на деловниот речник

    Сите ние тежнееме во својата работа да бидеме што подобри и поуспешни. За да стигнете до врвот, обратете внимание на својот деловен речник. Жаргони, вулгарности…

  • Забавете малку: Стресот на работа сериозно ни го оштетува здравјето

    Забавете малку: Стресот на работа сериозно ни го оштетува здравјето

    Стресот кај жените и мажите во средовечни години го зголемува ризикот од равој на деменција, велат научниците. Во студијата која опфати 800 жени и мажи,…

  • Неколку основни правила кои треба да ги почитувате доколку сакате успех во бизнис светот

    Неколку основни правила кои треба да ги почитувате доколку сакате успех во бизнис светот

    Патот до успехот ќе го пронајдете доколку ги анализирате следниве правила… кои секој на некаков начин треба да ги почитува. Тие можеби се правила од…