Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 8,299.13 -0.01%    GRNT 830.05 1.13%    KMB 5,209.45 3.13%    MPT 40,034.07 6.98%    MTUR 4,695.49 2.08%    OHB 6,413.12 -0.21%    OKTA 4,191.33 1.02%    PKB 14,300.00 2.87%    REPL 63,000.00 0%    RZIN 120.00 -1.64%    RZLE 37.00 0%    RZLV 79.00 9.31%    RZUS 141.00 2.39%    SBT 2,000.00 0%    STB 963.00 1.19%    STBP 900.00 0%    STIL 148.00 -6.92%    TEL 279.65 1.69%    TKVS 4,498.50 4.11%    TTK 983.00 2.97%    UNI 2,590.16 1.31%    ZILU 244.39 0.16%    

Интервју со Ајхан Узун, Генерален Директор на Рамсторe Македонија

Време: 14:26

Датум: февруари 8, 2017

Категорија: ИНТЕРВЈУ

gd

Ајхан Узун: Поставувањето на високи стандарди и позиционирањето како лидер е голем предизвик

Факт е дека никој не може да остане рамнодушен и да не ги прошета продавниците во големите шопинг центри кога станува збор за акција со попусти до дури 70 отсто. Една од тие големи акции на намаление се случува во Рамстор Мол под веќе добропознатата Garage Sale промоција. За повеќе околу оваа акција разговараме со генералниот директор на Рамстор, господинот Ајхан Узун

Денар: Сезонското намалување и распродажбите е светски концепт што Рамстор Мол го донесе и примени во Македонија. Garage Sale е успешна попуст акција што Рамстор Мол ја организира за своите посетители веќе по шести пат. Што точно добиваат посетителите со оваа акција?

Ајхан Узун: Според големиот број на светските истражувања, овие трендови на попусти се опишуваат со една реченица: Новите работи што се купуваат на попуст се морална поддршка за самиот купувач со значителна зголемена самодоверба. Водејќи се по тие истражувања и по мисијата на Рамстор Мол, сите посетители да бидат задоволни од понудата, цената и квалитетот, оваа акција за нив е нешто што ќе им биде од голема корист при задоволување на сопствените барања и желби. Во согласност со сите продавници во нашиот трговски центар вклучувајќи го и Рамстор супермаркетот, купувачите секаде ќе можат да најдат производи што имаат намалена цена дури и до 70 отсто. Но, оваа акција не е значајна само за купувачите, туку и за продавачите. Ова отвора можност и за нив да го понудат она што мислат дека заслужува секој да го има по намалена цена од вообичаената. Едноставно кажано, ова е победничка релација на двете страни, а тоа нас како трговски центар не прави посебно задоволни и горди.

gara

Денар: Рамстор Мол е прв по поставување на високи стандарди кога станува збор за она што се бара и што се нуди на пазарот. Тоа сигурно се должи на добриот менаџмент. Вие како генерален директор, секогаш сте во тек со понудата и побарувачката во Рамстор Мол. Дали може накратко да ни кажете што најмногу ги интересира купувачите, посебно при организирање на вакви големи акции како што е Garage Sale?

Ајхан Узун: Поставувањето на високи стандарди и позиционирањето како лидер во тој сегмент е тежок, макотрпен и постојан пат, но исто така и голем предизвик. Предизвик што бара многу работа и напор, борба со времето, и постјана будност при следење на пазарот. Во изобилство на трговски центри, бутици и продавници од било каков тип, понудата и побарувачката брзо се менуваат, но една работа е сигурна, купувачите секогаш обрнуваат посебно внимание кога станува збор за купување облека.  Било каква облека. Правило број еден за љубителите на шопингот е да најдат облека од било која сезона по намалена цена. Потоа следат обувките и накитот, а во последно време е порастот на побарувачката за детската облека. Сите знаеме и може да се согласиме дека за децата треба да го купуваме најдоброто, а посебно кога најдоброто е по намалена цена.

Кога ќе се погледне големата слика, може да се заклучи дека Garage Sale е еден целокупен настан во корист и полза на сите посетители, тие успешно и среќно да го поминат своето време и се збогатат со ново и пријатно шопинг искуство. Граѓаните секогаш се среќни кога ќе го добијат она што најмногу им е потребно и најмногу им се допаѓа, притоа да не потрошат многу пари, а Garage Sale токму тоа им го овозможува.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Интервју со Радослав Нановиќ, генерален директор на DHL Македонија

    Интервју со Радослав Нановиќ, генерален директор на DHL Македонија

    Радослав Нановиќ: Иднината со DHL ќе биде уште поинтересна и спектакуларна Денар: Годинава, DHL Македонија одбележа 25 години постоење во земјава. Како би ги претставиле…

  • Интервју со Рок Сајовиц – експерт за ИТ сервис менаџмент и говорник на Националната конференција за проектен и ИТ менаџмент

    Интервју со Рок Сајовиц – експерт за ИТ сервис менаџмент и говорник на Националната конференција за проектен и ИТ менаџмент

    ИТ експерт со огромно работно искуство како во јавниот, така и во приватниот ИТ сектор во Словенија. Во 2007 година, г. Сајовиц основа сопствена комапнија…

  • Интервју со Влатко Смилески, Директор на Орифлеим Македонија

    Интервју со Влатко Смилески, Директор на Орифлеим Македонија

    Денар:Каков е предизвикот да се работи во ваква реномирана козметичка шведска компанија? – Орифлеим е без двоумење најдобрата компанија за која сум работел во својата…

  • Интервју со Миро Крстевски, заменик директор во Пункт Мебел

    Интервју со Миро Крстевски, заменик директор во Пункт Мебел

    Денар: Високиот квалитет, модерниот дизајн, удобноста и трајноста се синоними кога станува збор за Пункт Мебел? Колку време ви требаше за да дојдете до таа…

  • Интервју со Мери Каровска, сопственик на Каровска ДООЕЛ

    Интервју со Мери Каровска, сопственик на Каровска ДООЕЛ

    Денар: г-ѓа Каровска, која е основата дејност на  Каровска ДООЕЛ, кои услуги ги нудите? -Каровска ДООЕЛ е Друштво за економско сметководствени услуги и даночно советување…

  • Интервју со Предраг Милошевски, член на управниот одбор на КБ Прво пензиско друштво АД Скопје

    Интервју со Предраг Милошевски, член на управниот одбор на КБ Прво пензиско друштво АД Скопје

    Помладите со мал износ можат да заштедат значајна сума за нивните пензионерски денови “Финансиската култура и планирањето на финансиите на нашите граѓани сѐ уште не…

  • Интервју со Соња Шмуц, генерален менаџер на Словенечката стопанска и индустриска комора

    Интервју со Соња Шмуц, генерален менаџер на Словенечката стопанска и индустриска комора

    “Единствените граници со кои треба да се справиме се оние во нашиот ум!” Денар:Ве молиме кажете ни нешто за себе и за почетоците на вашата…

  • Интервју со Радмила Чобанова Василевска, Директор за контрола на квалитет во Битолска Млекара

    Интервју со Радмила Чобанова Василевска, Директор за контрола на квалитет во Битолска Млекара

    Денар: Поводот за ова интервју е Меѓународниот ден на квалитет, кој секоја година се одбележува во месец ноември. Во оваа насока, што сѐ презема Битолска…

  • Интервју со г. Мурат Јуксел, кантри маркетинг директор на Рамсторе Македонија

    Интервју со г. Мурат Јуксел, кантри маркетинг директор на Рамсторе Македонија

    Секогаш се трудиме да ги надминеме потребите и очекувањата на нашите потрошувачи! Денар: Зошто Рамсторе е прв избор на потрошувачите? За време на нашето дванаесетгодишно…

  • Интервју со Димитар Богов – гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Интервју со Димитар Богов – гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Денар: Како ја оценувате макроекономската состојба во Македонија? Макроекономската состојба во Македонија во првата половина на 2017-та година во голема мера беше под влијание на политичката…