Викендот околу Денот на благодарноста во САД станува се поголем и поголем како за американските корисници, така и за трговците на мало, коментира „Statista“.
Според „comScore“, сајберпонеделникот донел продажба-трговија во износ од 355 милиони долари во 2008-ма година. Оттогаш онлајн шопингот бележи значителен раст, па продажбата достигна 2,28 милијарди долари во минатата година, со што беше поставен нов рекорд. Приливот на специјалните предлози тогаш беше толку голем што гигантите во секторот „Wal-Mart Stores“ и услугата за мобилни плаќања „PayPal“ им требаше долго време да се борат со проблемите со пристапот до нивните сајтови.
„Црниот петок“ и самиот Денот на благодарноста исто остварија значителен раст на продажбата од трговијата од 2008-ма година, а тие достигнуваат односно 1,66 и 1,1 милијарди долари во 2015-та година. Иако овие износи биле значително помалку од она што корисниците го потрошиле онлајн во сајберпонеделникот, тие сепак ја надминуваат продажбата од онлајн трговијата во нормални денови, и тоа со значителна маргина.