Денеска на пазарот имаме се поголем број на паметни часновници, меѓутоа иако во понудите сигурно постојат евтини и потенцијално подобри опции, бренд репутацијата на „Apple“ и помага на оваа комапнија на доминира на „smartwatch“ пазарот.
Најновото истражување на „Kantar Worldpanel“ покажува дека „Apple Watch“ и натаму е лидер на пазарот на паметни часовници.
Најновите бројки покажуваат дека во тримесечниот период, кој заврши во јули, „Apple watch“ држеше 33,5% на пазарот во Америка и 31,8% пазарот во Европа. Сепак, она што истражувањето го покажа е катастрофално, дека пазарот на паметни часовници не е голем. Во Америка, само 15,2% од корисниците поседуваат паметен часовник или фитнес нараквица, додека во Европа тој број е се помал и изнесува 8,1 проценти.
„Apple“ наскоро ќе треба да ги потврди официјалните резултати од продажбата на својот паметен часновник – „Apple Watch“.