Истражувањата покажуваат дека 50 проценти од производите што Американците ги користат доаѓаат од Кина, но дури 94 проценти од населението во САД не знае ниту еден кинески бренд.
Како што пренесува пораталот „Popular science“, кога американска компанија одлучува за тоа да ги произведуваат своите производи во САД, тоа е навистина новост, бидејќи повеќето „американски“ производи денеска се направени во Кина.
Осврнувајќи се на резултатите од некои истражувања, „Popular science“ наведува дека дури половина од работите што ги поседува просечниот американец доаѓаат од Кина. Сепак, според „on-line“ истражувањето на страната „HDTS“, 94 проценти од граѓаните на САД незнаат да наведат ниту еден кинески бренд.
„Popular science“ признава дека интернет истражувањето не е толку сигурно, па затоа и резултатите не се релевантни, но во исто време ги запраша своите читатели – колку кинески брендови навистина може да набројат?
Како што е наведено во текстот, постојат многу причини за тоа. Еден од нив е фактот дека многу кинески брендови аплицираат за најдобари во светот, а многу од нив постојат само во Кина. Такви се економските гиганти како што се „China telecom“, „Bank of China“ и „China Life Insurance“ кои работат само во својата земја.
Од друга страна, некои кинески брендови, како што се електронските компании „ZTE“ и „Huawei“ се уште се нови на светскиот пазар и се борат за својата позиција.
„Popular science“ обрнува внимание на фактот дека кинеските производи во Америка и понатаму се смета за производи со низок квалитет и плагијати. Иако имаат недостаток на ентузијазам, кинеските компании се уште на најдобар начин не го разбрале пазарот во САД, дури и кога станува збор за маркетинг, но не и кога станува збор за производите кои ги нудат.
Сепак, постојат успешни примери. „Popular science“ забележува дека нивните читатели се запознаени со најмалку еден кинески бренд – еден од нив е најдобриот производител на компјутери во светот – компанијата Леново.
Леново направи голем успех на пазарот во САД откако го купи производствениот сектор на „IBM“ за персонални компјутери. Сепак, прашање е колку клиентите всушност знаат дека тие се сега кинеските производи, затоа што тие се уште го имаат истото и добро познато име.