Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,998.40 -0.03%    GRNT 820.00 0.49%    KMB 3,323.14 -0.67%    MKSD 239.00 19.5%    MPT 29,500.00 0%    MTUR 4,199.00 -0.02%    OHB 5,050.00 0%    OKTA 3,700.00 2.78%    RMDEN16 94.80 0%    RZLV 53.00 -1.05%    RZUS 134.00 -0.56%    SBT 2,101.00 -1.82%    STB 940.57 0.06%    STIL 144.97 -0.02%    TEL 300.00 1.35%    TETE 2,170.00 2.79%    TPLF 1,627.92 4.65%    

Netflix ги надмина кабелските телевизии по број на претплатници во САД

Време: 11:33

Датум: јуни 19, 2017

Категорија: КОМПАНИИ

Доминацијата на кабелските телевизии официјално заврши.

Најголемите снабдувачи на кабелска телевизија во САД сега вкупно имаат помалку претплатници од стриминг услугата „Netflix“, коментира „Quartz“. Кон крајот на март 2017-та година кабелските телевизии имале вкупно 48,6 милиони претплатници во САД наспроти 50,9 милиони на „Netflix“, покажуваат податоците на „Statista“ и „Leichtman Research Group“ која ги следи најголемите кабелски оператори како „Comcast“, „Charter“, „Altice“, „Mediacom“ и „Cable ONE“.

Ако другите големи услуги за стриминг како „Hulu“, која има 12 милиони платени претплатници на крајот на мај, се вклучени, се разликата на кабелските телевизии од стриминг услугите ќе е многу јасно изразена.

„Netflix“ и други постпејд платформи за видео се значително поевтини од кабелските телевизии. Стандардниот пакет на „Netflix“ чини 9,99 долари месечно во САД, а просечниот проширен кабелски пакет, кој вклучува стандардни канали како „Fox News“ и „ESPN“, е околу 69,03 долари месечно.

Некои луѓе имаат како „Netflix“, така и платена телевизија. А провајдери како „Comcast“ им даваат на клиентите пристап до „Netflix“.

Базата на претплатници на „Netflix“ во САД сепак слабее во споредба со поширокиот пазар на платена телевизија, кој вклучува сателитски оператори како „DirecTV“ и „Dish Network“, телевизиски услуги од телекоми како „Verizon Fios“ и интернет базирани услуги како „SlingTV“ и „DirecTV Now“.

Корисничката база на „Netflix“ сепак расте, додека онаа на платената телевизија се намалува. Генерално топ операторите меѓу платените телевизии, следени од „Leichtman“ и претставуваат околу 95% од американските претплатници имаат околу 93,3 милиони претплатници во првиот квартал од 2017-та година – со 1% помалку во однос на претходната година.

Телевизијата не е единствениот пазар, кој „Netflix“ и конкурентните играчи како „Amazon Prime Video“ го напаѓаат. Тие се натпреваруваат и со кината со своите филмови, продуцирани специјално за стриминг услугите, а само дел од нив се емитуваат во кината.

Пазарот за платени видео услуги се очекува да надвладее над филмската индустрија во земјата, со годишни приходи до 2019-та година, се наведува во „PricewaterhouseCoopers“ во годишниот медиумски извештај од овој месец.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • „Кока Кола“ прокнижи загуба од 2,76 милијарди долари

    „Кока Кола“ прокнижи загуба од 2,76 милијарди долари

    Американската компанија „Кока Кола“ соопшти дека во четвртиот квартал од минатата година остварила загуба од 2,76 милијарди долари, како резултат на зголемните даночни обврски. Во…

  • Профитот на Allianz „настрада“ поради даночната реформа во САД и слабиот долар

    Профитот на Allianz „настрада“ поради даночната реформа во САД и слабиот долар

    Германскиот осигурител „Allianz“ забележа пад на нето добивката од 22% за четвртиот квартал од 2017-та година поради даночната реформа во САД, слабиот долар, други еднократни…

  • Сорос ги продаде акциите во Apple и Facebook

    Сорос ги продаде акциите во Apple и Facebook

    Нема и ни четири недели, откако инвеститорот Џорџ Сорос силно ги критикуваше во рамките на економскиот форум во Давос технолошките компании „Facebook“ и „Google“, и…

  • Рекорден јануари за VW благодарение на продажбата во Кина

    Рекорден јануари за VW благодарение на продажбата во Кина

    Германската автомобилска компанија „Volkswagen“ вели дека забележала најдобра јануарска продажба некогаш, поголема за 10 проценти во однос на 2017 година, благодарение на закрепнувањето на побарувачката…

  • Новиот пензиски договор вреден 1,4 милијарди евра го погоди профитот на Air France-KLM

    Новиот пензиски договор вреден 1,4 милијарди евра го погоди профитот на Air France-KLM

    Авиокомпанијата „Air France-KLM“ во своите финансиски резултати од 2017-та година соопшти дека очекува зголемување на приходите од цените на билетите во првиот квартал од оваа…

  • Amazon создава 2.000 работни места во Франција

    Amazon создава 2.000 работни места во Франција

    Американскиот гигант во електронската трговија „Amazon“ објави дека ќе создаде 2.000 постојани работни позиции во оваа година во Франција – најголемиот нејзин пазар во Европа…

  • McDonald’s ја менува традицијата – го исфрла чизбургерот

    McDonald’s ја менува традицијата – го исфрла чизбургерот

    Американскиот ланец на ресторани за брза храна одлучи да воведе голема промена во своето најпопуларно мени и така да ја промени традицијата. Веќе некое време…

  • Avon не ги исполни очекувањата за приходите во последниот квартал од 2017-та

    Avon не ги исполни очекувањата за приходите во последниот квартал од 2017-та

    Производителот на козметички производи „Avon Products“ објави квартален приход од продажби што беше под очекувањата на аналитичарите. Ова се случило откако помалку клиенти купиле производи…

  • ЕУ повторно против Facebook и Twitter

    ЕУ повторно против Facebook и Twitter

    Facebook и Twitter само делумно одговорија на барањата на Брисел да ја подобрат заштитата на приватноста на корисниците, соопшти Европската комисија. „Неприфатливо е тоа прашање…

  • Генијален, практичен начин за заштита на нашите документи

    Генијален, практичен начин за заштита на нашите документи

    Што би се случило доколку ги изгубиме семејните фотографии? Би изчезнале и сеќавањата од специјалните моменти. Ако ги изгубиме личните документи, писмата, дипломите, како да…