Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,595.80 0.62%    BESK 11,000.07 -0.92%    KMB 2,800.00 -0.01%    MKSD 232.00 0%    MPT 28,032.26 -0.95%    OHB 5,367.09 -1.52%    REPL 52,500.00 -0.23%    RZLV 45.00 0%    RZUS 129.00 1.57%    SBT 2,180.00 -2.64%    STB 940.91 -0.33%    STBP 680.00 0%    TEL 274.50 0.92%    TNB 13,300.00 -1.48%    TTK 828.00 0.12%    

Netflix ги надмина кабелските телевизии по број на претплатници во САД

Време: 11:33

Датум: јуни 19, 2017

Категорија: КОМПАНИИ

Доминацијата на кабелските телевизии официјално заврши.

Најголемите снабдувачи на кабелска телевизија во САД сега вкупно имаат помалку претплатници од стриминг услугата „Netflix“, коментира „Quartz“. Кон крајот на март 2017-та година кабелските телевизии имале вкупно 48,6 милиони претплатници во САД наспроти 50,9 милиони на „Netflix“, покажуваат податоците на „Statista“ и „Leichtman Research Group“ која ги следи најголемите кабелски оператори како „Comcast“, „Charter“, „Altice“, „Mediacom“ и „Cable ONE“.

Ако другите големи услуги за стриминг како „Hulu“, која има 12 милиони платени претплатници на крајот на мај, се вклучени, се разликата на кабелските телевизии од стриминг услугите ќе е многу јасно изразена.

„Netflix“ и други постпејд платформи за видео се значително поевтини од кабелските телевизии. Стандардниот пакет на „Netflix“ чини 9,99 долари месечно во САД, а просечниот проширен кабелски пакет, кој вклучува стандардни канали како „Fox News“ и „ESPN“, е околу 69,03 долари месечно.

Некои луѓе имаат како „Netflix“, така и платена телевизија. А провајдери како „Comcast“ им даваат на клиентите пристап до „Netflix“.

Базата на претплатници на „Netflix“ во САД сепак слабее во споредба со поширокиот пазар на платена телевизија, кој вклучува сателитски оператори како „DirecTV“ и „Dish Network“, телевизиски услуги од телекоми како „Verizon Fios“ и интернет базирани услуги како „SlingTV“ и „DirecTV Now“.

Корисничката база на „Netflix“ сепак расте, додека онаа на платената телевизија се намалува. Генерално топ операторите меѓу платените телевизии, следени од „Leichtman“ и претставуваат околу 95% од американските претплатници имаат околу 93,3 милиони претплатници во првиот квартал од 2017-та година – со 1% помалку во однос на претходната година.

Телевизијата не е единствениот пазар, кој „Netflix“ и конкурентните играчи како „Amazon Prime Video“ го напаѓаат. Тие се натпреваруваат и со кината со своите филмови, продуцирани специјално за стриминг услугите, а само дел од нив се емитуваат во кината.

Пазарот за платени видео услуги се очекува да надвладее над филмската индустрија во земјата, со годишни приходи до 2019-та година, се наведува во „PricewaterhouseCoopers“ во годишниот медиумски извештај од овој месец.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Пазарната капитализација на Microsoft надмина 600 милијарди долари

    Пазарната капитализација на Microsoft надмина 600 милијарди долари

    Пазарната капитализација на американскиот технолошки концерн „Microsoft“ за прв пат од 3-ти јануари 2000-та година, надмина 600 милијарди долари, објави „MarketWatch“. Претходно, овој праг беше…

  • P&G успеа да ги исполни очекувањата за добивка и продажба

    P&G успеа да ги исполни очекувањата за добивка и продажба

    „P&G“, најголемиот производител на производи во светот, ги надмина проценките на „Вол Стрит“ за своите профит и продажба. Релативно послабата продажба сепак најверојатно ќе му…

  • И шефот на Goldman Sachs го потврди селењето во Франкфурт

    И шефот на Goldman Sachs го потврди селењето во Франкфурт

    Како и другите светски банки на кои Лондон им беше дом, и Goldman Sachs веќе најави дека се сели по Брегзит. Сега тоа го потврди…

  • За Unilever нема ништо убаво во лошото време

    За Unilever нема ништо убаво во лошото време

    Британско-холандската компанија „Unilever“ забележа помала од очекуваната продажба за третиот квартал, губејќи пазарен удел за сметка на помалите конкуренти и потиснување на надежите да ја…

  • Јава тренинг – Сеавус талент програма

    Јава тренинг – Сеавус талент програма

    Како дел од Сеавус Талент програмите, во тек е пријавувањето за обука од областа на Јава технологијата. Обуката е наменета за дипломирани студенти или студенти…

  • Фабриката “Фени” доби нови сопственици

    Фабриката “Фени” доби нови сопственици

    Бугарската компанија „Енекод“ денеска ќе потпише договор за преземање на фабриката „Фени“, сите 850 вработени остануваат на работа. На вработените ќе им биде исплатена септемвриската…

  • PayPal ги надмина пазарните очекувања

    PayPal ги надмина пазарните очекувања

    Платежната услуга „Paypal“ успеа во третиот фискален квартал повторно да забележи значителен раст на својот бизнис и повторно ги надмина целите за целата година, пренесува…

  • Nestle забележа пад на продажбата

    Nestle забележа пад на продажбата

    Швајцарскиот производител на храна и пијалоци „Nestle“ соопшти дека во првите девет месеци од оваа година забележал пад на продажбата за 0,4 проценти, на вредност…

  • Skopje City Mall – препознатливо обележје на модерно Скопје

    Skopje City Mall – препознатливо обележје на модерно Скопје

    Skopje City Mall е првиот современ трговски центар во Македонија со потполно нов концепт кој во изминатите години успеа да ги обедини шопингот, забавата и…

  • Siemens планира да oтпушти неколку илјади вработени

    Siemens планира да oтпушти неколку илјади вработени

    Германскиот концерн „Siemens“ ја започнува веројатно најголемата кратенка на вработени од пред најмалку две години и може да затвори неколку објекти, како дел од планот…