Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,801.99 -1.64%    BESK 10,275.00 -3%    GRNT 810.00 -0.06%    KMB 3,389.73 -0.22%    MERM 800.00 -20%    MPT 29,500.63 0%    OKTA 3,620.00 0.56%    RMDEN16 94.90 0.11%    RZUS 139.00 3.73%    SBT 2,041.00 -2.86%    STB 940.85 0.03%    STIL 139.03 -4.1%    TETE 2,286.67 2.27%    TKVS 3,110.00 2.98%    TNB 13,581.59 -0.42%    TPLF 1,649.90 1.35%    TTK 947.00 -2.97%    UNI 2,050.00 0%    

Која е целта на вашиот состанок?

Време: 14:36

Датум: мај 17, 2017

Категорија: КАРИЕРА

Вашиот состанок е многу повеќе од само маси и столчиња. Дали некогаш сте биле домаќин на важен состанок (голем или мал) кој не тргнал според планираното? Можеби техничката опрема не работела како што треба, храната била просечна, добавувачите не се покажале во најдобро светло или пак услугата била бавна. И ви се чини дека без разлика на тоа колку сте се труделе сѐ да биде совршено и сте планирале до најситни детали, ништо во врска со настанот не поминало како што треба.

Токму затоа, она што е најважно е пред сѐ да ја одредите целта на вашиот состанок. Дали организирате лежерен настан за вработените, важен состанок на кој правите ревизија на кварталот, или пак формална прес-конференција за нешто ново – разликата е голема и токму целта на состанокот треба да биде вашата појдовна точка.

Доколку не сте сосема сигурни, одговорете на овие 7 едноставни прашања и вашиот следен состанок ќе биде без никаква грешка!

Сега избројте ги одговорите и погледнете која цел најмногу одговара на вашиот настан.

А – Нетворкинг – да споделите идеи и запознаете нови луѓе (тимбилдинг активности, годишни настани, бизнис конференции).

В – Промоција – да лансирате нови понуди и промовирате нови идеи (лансирање нов производ/услуга, изложба, презентација).

С – Идеи – да генерирате нови идеи и промовирате нови начини на размислување (бреинстормин сесии, креирање рекламни кампањи).

D – Одлучување – да поттикнете значаен дијалог за да постигнете одлука (менаџерски состаноци, селекција на добавувачи, интервјуа).

Е – Продукција – да работите заедно за да развиете конкретен резултат (работни сесии, развој на презентации, сесии за планирање, одредување буџет).

F – Едукација – да споделите идеи, научите нови работи или добиете вештини (обуки, тренинг сесии, демонстрации).

G – Прослава – да одбележите значаен момент или постигнување (церемонии за доделување награди, годишнини, социјални настани).

На крајот, без разлика за каква цел се работи и каков тип на настан треба да организирате, со помош на специјалната платформа Мeetings Imagined, секој состанок или конференција можат да бидат организирани до најмали детали, без можност за превид или пропуст. Meetings Imagined всушност претставува нов концепт од Скопје Мериот за организирање бизнис настани кај нас; тоа е алатка за интерактивно креирање совршен и соодветно прилагоден простор.

Платформата е создадена со цел да понуди решение, знаење и професионалност, да инспирира, но и да соработува и поттикнува во изнаоѓање најдобро решение. На meetingsimagined.com може да се најдат идеи, трендови и слики за создавање собири со креиран поголем ефект, а осумте функционални простории со вкупно 800 метри квадратни флексибилен простор за состаноци и настани ќе ви понудат и елеганција и функционалнот за исклучителен настан.

Па така, доколку се двоумите што сè ви е потребно, дозволете професионалното искуство на персоналот на Скопје Мериот Хотел да ви овозможи врвно искуство, бидејќи кога се работи за организирање состанок во некоја од салите на Скопје Мериот Хотел, луѓето и нивната експертиза е она што навистина прави разлика.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • 3 совети за успех од еден од најбогатите луѓе во светот

    3 совети за успех од еден од најбогатите луѓе во светот

    Директорот на „Alibaba“ и еден од најбогатите луѓе на светот, кинезот Џек Ма има 3 совети без кои, како што смета, не би дошол до…

  • Пет животни лекции кои ги научиле сите успешни жени

    Пет животни лекции кои ги научиле сите успешни жени

    Секоја успешна жена морала да пројде низ различни фази од животот. Иако денес се синоним за богата кариера и богаство, зад се што денес гледаме…

  • Зошто сме поефикасни кога имаме повеќе обврски

    Зошто сме поефикасни кога имаме повеќе обврски

    Ако имате премногу обврски и растегнати сте на повеќе страни, стравот дали ќе успеете се да постигнете е главно неизбежен. Меѓутоа, научниците откриваат дека лицата…

  • Како да изградите мрежа на соработници?

    Како да изградите мрежа на соработници?

    Шаци Висрам е жена претприемач која успешно се занимава со бизнис од органски производи. Подолу во текстот, таа дава совети како да развиете мрежа на…

  • Финансиска стратегија: Како да создадете семеен буџет?

    Финансиска стратегија: Како да создадете семеен буџет?

    Создавањето семеен буџет е многу важна финансиска стратегија за оние кои сакаат да постигнат финансиска слобода и економска стабилност. Без разлика дали вашите месечни приходи…

  • Жените или мажите – Кој носи подобри бизнис одлуки?

    Жените или мажите – Кој носи подобри бизнис одлуки?

    Кога станува збор за работата, жените секако дека можат да им парираат на мажите на високите позиции, а многу често знаат да бидат и поуспешни…

  • Предностите од учењето на друг јазик

    Предностите од учењето на друг јазик

    Учењето на јазици е многу корисно, особено ако планирате да живеете во странство или сакате да патувате. Постојат многу предности од учењето странски јазици, а…

  • Ворен Бафет: Најдобар совет за сопствениците на мали бизниси (видео)

    Ворен Бафет: Најдобар совет за сопствениците на мали бизниси (видео)

  • Започнете самостоен проект без да дадете отказ од моменталната работа

    Започнете самостоен проект без да дадете отказ од моменталната работа

    Сакате да започнете со некој свој проект, но не сакате да дадете отказ на работа? И тоа е можно, иако често се чини дека е…

  • Како да ризикувате за да напредувате?

    Како да ризикувате за да напредувате?

    Илезете од кутијата: Успешните луѓе не се кријат во зоната на удобноста туку ги тестираат своите граници, се соочуваат со стравовите и ризикуваат – се…