27 април, 2024
ПочетнаЕКОНОМИЈАГрафик на денот: Најпочитуваните брендови во светот

График на денот: Најпочитуваните брендови во светот

Кој е најпочитуваниот бренд во светот? Според последното издание на рангирањето „Global RepTrak 100“ за 2017-та година на „Reputation Institute“ (RI) тоа е „Rolex“.

„Годишната листа ги прикажува компаниите кои навистина знаат за што се борат и како да ја зајакнат емоционалната врска со заинтересираните страни на сите пазари“, вели Мишел Тесоро-Тес, извршен партнер во „RI“.

„Оваа година компаниите во првите 10 доаѓаат од различни сектори: угледот е предност и компаниите инвестираат значително во него, бидејќи лидерите го препознаваат неговото влијание врз претставувањето на нивниот бизнис“, додава аналитичарот.

Од гледна точка на трендовите во 2017-та година се забележува пораст на наследните луксузни брендови како „Rolex“ и „Rolls-Royce“, а потрошувачките производи заземаат седум од првите десет места во овогодинешното истражување. „LEGO Group“ отскокнување со 4 места нагоре до второто место, а „Adidas“ успева да влезе во топ 10.

Во технолошкиот сектор „Intel“ се враќа во првите 10 (на 8-мо место) во 2017-та година, откако минатата година отпадна од водечките компании. Во меѓувреме „Google“ (5-то место) паѓа 2 позиции надолу, „Microsoft“ излегува од топ 10, заземајќи ја 11-та позиција, а „Apple“ доаѓа од 10-то дури до 20-то место заради намалување од 1,7 поени на резултатот. „Samsung“ го забележува најзначајниот пад – 4 поени, па веќе ја зазема 70-та позиција во споредба со 17-та во 2016-та година.

Меѓу автомобилските производители како „BMW Group“ (12-то место), така и „Daimler“ (27-мо место) отпаѓаат од топ 10, а „Toyota“, „Honda“, „Ford“ и „GM“ одат малку напред во рангирањето. Во меѓувреме „Volkswagen“, која продолжува да се бори со последиците од скандалот со емисиите, се враќа во топ 100, макар и на последно место.

Системот „RepTrak“ на „RI“ ја мери јавната перцепција на компаниите во светот по седум критериуми: производи и услуги, иновации, работни места, управување, државјанство, лидерство и претставување. Со „одлична“ репутација се компаниите со над 80 поени (максимум е 100). Истражувањето е базирано на 170.000 проценки добиени во првиот квартал од 2017-та година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП