30 април, 2024
ПочетнаНАЈНОВИ ВЕСТИInstagram повторно го копира Snapchat, сега со селфи филтри

Instagram повторно го копира Snapchat, сега со селфи филтри

„Instagram Stories“ додава пофина и зрела, но повторно изкопирана функција од „Snapchat“. Осумте првични „притисни филтери“, како што ги нарекуваат во „Instagram“, работат само како оние во „Snapchat“ и му овозможуваат на корисникот да додава виртуелни уши на коала, розови очила, венец од пеперутки или шминка за себе и вашите пријатели во слики или видео клипови, пренесува „TechCrunch“.

Филтрите за лице се последната основна функција на „Snapchat Stories“ која недостигаше во „Instagram“, откако таа клонирана форма за споделување на слајд шоу на „Snap“, наталожените креативни алатки, директните пораки кои исчезнуваат и друго. Без убедлива причина новите корисници ќе ги изберат оригиналните „Snapchat Stories“ пред „Instagram Stories“, „Instagram“ би можел да ја зголеми предноста, така што ги зголеми своите 200 милиони дневно активни корисници на „Stories“ кои веќе ги надминуваат 166-те милиони корисници на „Snapchat“. Ова дополнително ќе го забави темпото на раст на „Snap“, кој доведе до губење на 25% од вредноста на нејзините акции откако компанијата објави слаби финансиски резултати.

Филтрите за лице и уште три функции се нудат за сите корисници преку ажурирање на апликацијата за „iOS“ и „Android“. Алатката за бришење ќе ви овозможи да ги отстраните цртежите и цртежите кои сте ги додале на сликата, иако не може да се отстранат објекти од оригиналната слика, како го прави „Magic Eraser“ на „Snapchat“. Новиот режим „Rewind“ на „Instagram“ репродуцира видеа назад, исто како еден од најстарите филтри на „Snapchat“.

Најоригиналната нова функција на „Instagram“ е можноста да напишете хаштаг кој ќе го додадете на публикациите во „Stories“ како налепница, токму како налепница за локација. Кога гледачите ќе ги притиснат овие налепници, тие ќе бидат однесени до страницата на хаштагот во „Instagram“ што покажува други јавно достапни, постојани пораки со овој таг. На крајот би можеле да ја замислите можноста да барате приказни со точно овој таг или да се види „Hashtag Story“, составена од сите јавно видливи приказни со оваа етикета. „Instagram“ всушност само почна да тестира т.н. „Location Stories“.

Засега „Instagram“ нема да нуди спонзорирани филтри за лицето, но тоа може да се случи евентуално во поделбата за рекламирање на конкурентната „Snapchat“. Но откако веќе клонирањето на повеќето успешни функции на „Snapchat Stories“, една од ретките неизкопирани нешта вклучува додавање на три-димензионални објекти од додадената реалност.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП