Технолошките гиганти „Tencent Holdings Ltd“ и „Alibaba Group“ за прв пат стигнаа пред државните компании и станаа најскапите кинески брендови за 2015-та година, покажува извештајот на „WPP Plc“ и „Millward Brown“.
Трите најголеми кинески интернет компании се во топ 5.
„За прв пат технолошкиот сектор го превзема банкарскиот“, вели Дорин Ванг, глобален директор на „BrandZ“ на „Millward Brown“.
Рангирањето е само за јавните претпријатија.
На прво место е „Tencent“, која се проценува на 66 милијарди долари, а забележува раст од 95% во однос на минатата година. Вкупната вредност на 100-те брендови во рангирањето се зголемила за рекордни 59% од минатата година или до 464.2 милијарди долари. За споредба – топ 100 за целиот свет постигна пораст од 41%.
Овие брендови се најскапите кои потекнуваат од Кина:
1. Tencent (технологија) – 66 милијарди долари.
2. Alibaba (сектор трговија) – 69.6 милијарди долари.
3. China Mobile (телеком) – 55.9 милијарди долари.
4. ICBC (сектор финансии) – 34.5 милијарди долари.
5. Baidu (технологија) – 30.8 милијарди долари.
6. China Construction Bank (финансии) – 21 милијарди долари.
7. Sinopec (горива) – 15.4 милијарди долари.
8. Agricultural Bank of China (финансии) – 15.4 милијарди долари.
9. Petrochina (горива) – 12 милијарди долари.
10. Bank of China (финансии) – 11.8 милијарди долари.