8 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИЗголемена продажбата на Dior за 19 проценти

Зголемена продажбата на Dior за 19 проценти

dior667

Додека некои луксузни модни куќи како што се „Louis Vuitton“ или „Gucci“ ги намалиле стапките за раст, главно поради забавувањето на кинеската економија, за некои луксузни брендови, како што е „Dior“ побарувачката не е намалена.

„Колку што креативноста и квалитетот се поголеми, толку повеќе високата мода има поголем успех, изјави претседателот на „Dior“, додавајќи дека компанијата профитирала од подмладувањето на клиентелата во Америка и стекнувањето на нови клиенти во Азија.

Во првиот квартал од фискалната 2013-2014 година, завршен на крајот на септември „Dior“ ја зголеми продажбата за 19 проценти, на 369 милиони евра, додека вредноста само на малопродажбата е зголемена за 23 проценти.

Одговарајќи на барањата на помладите клиенти, дизајнерот на „Dior“ Раф Симон, за новата сезона креираше колекција која се карактеризира со убавината на младоста.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП