Перцепцијата за кинеските производи во странство драматично се менува, а кинеската автомобилска индустрија игра водечка улога, изјави Џои Чан, извршен директор на „BYD Hong Kong“.
Во интервју за „Autohome“, тој беше категоричен дека ако порано етикетата „Made in China“ најчесто се поврзуваше со евтина облека или обувки, сега постепено се трансформира во „Smart Made in China“.
„Ова симболизира високотехнолошко и интелигентно производство. Современите кинески компании повеќе не само што излегуваат, туку се вкоренуваат на странските пазари, создавајќи трајна вредност“, додава менаџерот на еден од најголемите производители на автомобили не само во Кина, туку и во светот.
Според Чан, токму новата генерација електрични автомобили стана движечка сила што го промени ставот кон кинеските брендови во светот. Особено, во Хонг Конг, кој е посебен административен регион на Кина со свои транспортни специфики (волан од десната страна), кинеските автомобили, а првенствено моделите на „BYD“, брзо добиваат на популарност.
Еден од најуспешните модели во регионот е електричниот кросовер „BYD Sealion 7“. На локалниот пазар се појави дури на почетокот на 2025-та година, со речиси три илјади продадени автомобили до јуни. Овој модел станува не само хит, туку и пример за модерен кинески дизајн и инженеринг.
Општо земено, Чан идентификува три клучни фактори кои придонеле за растот на „BYD“ во странство: конкурентните производи на компанијата (особено, добро докажаната батерија „Blade“ и модерната електрична архитектура на електричната платформа 3.0 Evo), поволните политики на многу локални самоуправи за електрични возила (вклучувајќи даночни олеснувања) и бараниот, но рационален потрошувач кој се фокусира на квалитетот, технологијата и цената.
Тој особено ја нагласи важноста на сообраќајот од десна страна за кинеските брендови. Според Чан, Хонг Конг служи како еден вид прозорец кон глобалниот пазар, каде што брендовите не само што тестираат нови производи, туку и се прилагодуваат на спецификите на другите земји со слични услови на патот. Покрај тоа, високото ниво на медиумско известување неодамна помага да се формира позитивна слика за брендот на странските пазари.
Во своите планови, „BYD“ има намера да ја прошири линијата на извозни модели, вклучувајќи ги и оние со волан од десна страна, да ја подобри услугата за корисници, да создаде силни заедници на сопственици на автомобили, да развие инфраструктура за постпродажни услуги и поактивно да соработува со финансиските институции за да понуди поволни услови за осигурување и кредитирање.
Како заклучок, Џои Чан е убеден дека Кина веќе ја поминала фазата на „производител за светот“ и активно обликува нова реалност – реалноста на „паметен производител“. А автомобилскиот сектор игра клучна улога тука.