Приходите од продажбата на „Prada“ се зголемија минатиот квартал бидејќи богатите купувачи се насобраа во чантите „Arcadie“ на „Miu Miu“ и кардиганите од кашмир, објави „Bloomberg“.
Споредливите приходи од малопродажбата на италијанската модна групација се зголемија за 18% во третиот квартал, соопшти компанијата на берзата во Хонг Конг. Приходите на најголемиот бренд на гигантот, „Prada“, се зголемија за 1,7%, додека на „Miu Miu“ се зголемија повеќе од двојно во текот на периодот.
„Prada“ ги надминува своите конкуренти во сегментот на модата од високата класа благодарение на успехот на своите производи меѓу генерацијата „Z“ (оние родени помеѓу 1996-та и 2009-та година) и особено благодарение на извонредната стапка на раст на брендот „Miu Miu“.
Вториот беше и најжешкиот бренд во извештајниот период, искачувајќи се за една позиција од претходниот квартал во индексот „Lyst“, кој ги следи пребарувањата и спомнувањата на социјалните мрежи. Прада останува трета. Според индексот, особено е популарна чантата „Arcadie“ на „Miu Miu“. Неговата мини верзија во Франција започнува од 1.850 евра.
„Prada“ ги истакна „попредизвикувачките пазарни услови“ во азиско-пацифичкиот регион во тој период, кои ги попречуваа нејзините луксузни ривали, од „LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton“ до сопственикот на „Gucci“, „Kering“.
Миуча Прада, внуката на основачот на групата, е креативен директор на „Miu Miu“ и ги споделува тие должности во „Prada“ со Раф Симонс.