Сè потешко е да се разликува содржината напишана од човек од содржината генерирана од вештачка интелигенција. Една неодамнешна анкета покажа дека вештачката интелигенција денес е толку напредна што лесно може да ги измами луѓето кога станува збор за уметност и речиси е невозможно да се препознае дали некој текст што го читаме на интернет е напишан од човечка рака или споен во неколку секунди со вештачка интелигенција.
Експертите за оваа технологија истакнуваат дека нема смисла да се бориме против неа, туку да ја прифатиме и да ги искористиме нејзините можности за да ја олесниме нашата секојдневна работа и некои повторувачки дејства или да им помогнеме да работат подобро. Една од платформите што ги користи можностите на оваа технологија е деловната социјална мрежа LinkedIn, што не е ни чудо бидејќи нејзин сопственик е Microsoft, кој е еден од лидерите на пазарот за вештачка интелигенција.
А, можеме да видиме колку вештачка интелигенција се користи на таа социјална мрежа според податоците добиени од AI стартапот Originality, кои тие ги споделија со Wired. Според овие податоци, повеќе од половина (54 проценти) од подолгите објави напишани на англиски на мрежата најверојатно се генерирани од вештачка интелигенција. LinkedIn им овозможи на своите претплатници да користат сопствена AI алатка за пишување која може да ги преуреди сите напишани објави, пораки, како и да го разубави она за што пишувате на вашиот профил. Досега беше многу тешко да се разликува обичната содржина од содржината со вештачка интелигенција, но уште потешко е кога станува збор за текст напишан во некој вид корпоративен стил, објаснува Wired.
Масовната употреба на AI алатки на оваа мрежа започна на почетокот на 2023 година, што не е изненадувачки бидејќи ChatGPT беше воведен непосредно пред тоа. Самиот LinkedIn не сака премногу да зборува за тоа колку често оваа технологија се користи за пишување содржини, но нагласуваат дека имаат алатки кои можат проактивно да ги следат и идентификуваат неквалитетните содржини или содржини кои ја копираат постоечката содржина и да преземат одредени мерки за спречување таквите објави да не се промовираат или шират премногу на мрежата.
Според Адам Валкиевич од LinkedIn, алатките базирани на вештачка интелигенција можат да го решат проблемот со празната страница, но она што е навистина важно на оваа платформа, објаснува тој, е дека нејзините членови ги споделуваат своите оригинални идеи и размислувања.
Додека некои немаат ништо против користењето на оваа технологија за генерирање на објави, Wired разговараше со некои претприемачи кои беа на удар на критики поради тоа. Во тој случај, нивниот фокус не е на содржината што е објавена, туку на фактот дека оваа содржина е напишана од вештачка интелигенција и покрај тоа што самата идеја потекнува од човек, а не од машина. За мене е фасцинантно колку технологијата може да биде поларизирачка, особено затоа што алатките како калкулатори и алатки за корекција на граматиката, кои се исто така форма на помош, се широко прифатени, објасни претприемачот Зак Фосдик, кој често ја користи оваа технологија за пишување објави на деловната социјална мрежа.
Не е тешко да се заклучи дека може да го очекуваме истото во иднина и дека LinkedIn и другите социјални мрежи би можеле да бидат преплавени со различни содржини со вештачка интелигенција – не само напишани, туку и слики и видеа генерирани од оваа технологија.