„Verizon“ ја пропушти својата прогноза за приходите за третиот квартал откако помалку луѓе ги обновиле своите паметни телефони, засенувајќи го додавањето на повеќе безжични претплатници. Оваа вест ја намали цената на акциите на телекомуникацискиот гигант за 3% пред почетокот на трговскиот ден во САД.
Американската компанија објави пад од 10% во обемот на обновените паметни телефони бидејќи високите каматни стапки ги принудија клиентите да ги намалат трошоците. Како резултат на тоа, продажбата на мобилна опрема се намали за 9 отсто во кварталот.
Вкупниот приход достигна 33,3 милијарди долари, малку под очекувањата на аналитичарите од 33,43 милијарди долари, покажаа податоците собрани од „LSEG“.
Сепак, „Verizon“ додаде нето 239.000 месечни претплатници што плаќаат во кварталот до крајот на септември, во споредба со очекуваните 218.100, покажаа податоците на „FactSet“. Во претходниот квартал бројката беше 148 илјади.
Зголемениот интерес за „myPlan“ на компанијата – понуда што може да се приспособи и да додаде додатоци како „Disney+“, „Hulu“ и „Max“ стриминг услуги за дополнителни трошоци – му помогна на „Verizon“ да остане на пазарот на конкурентен телеком во САД.
Како што американскиот телекомуникациски пазар се приближува кон заситеноста, „Verizon“ и неговите конкуренти бараат да го заштитат својот бизнис со широкопојасен интернет со голема брзина за да ја искористат растечката потрошувачка на податоци на клиентите. Компанијата одлучи да го купи интернет провајдерот со оптички влакна „Frontier Communications“ минатиот месец во договор вреден 20 милијарди долари.
Нето додадените корисници на широкопојасен интернет на „Verizon“ минатиот квартал беа 389.000, што е зголемување од 434.000 една година порано, со што вкупните претплатници на широкопојасен интернет на компанијата се над 11,9 милиони.
Со исклучок на одредени ставки, „Verizon“ заработи 1,19 долари по акција, во споредба со проценките од 1,18 долари по акција.