13 октомври, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАКако „Apple“ и „Samsung“ пристапуваат кон генеративната вештачка интелигенција на различни начини?

Како „Apple“ и „Samsung“ пристапуваат кон генеративната вештачка интелигенција на различни начини?

Големите производители на паметни телефони, „Apple“ и „Samsung“, имаат различни стратегии за имплементирање на генеративна вештачка интелигенција (AI) во нивните уреди.

„Samsung“ се фокусира на брзо проширување на корисничката база за својата платформа „Galaxy AI“, додека „Apple“ се обидува да ги поттикне корисниците да ги купат најновите модели на „iPhone“ за да ги користат функциите на „Apple Intelligence“.

На неодамнешниот настан „Galaxy Unpacked“ во Париз, „Samsung“ ги претстави новите телефони на преклопување и ја промовираше својата платформа „Galaxy AI“. „Samsung“ планира до крајот на годината неговата технологија за вештачка интелигенција да биде присутна на околу 200 милиони уреди, вклучувајќи ги моделите „Galaxy S24“, „S23“ и „S22“, како и три генерации на телефони на преклопување.

Целта е програмерите да креираат апликации за оваа платформа, кои дополнително ќе ги привлечат корисниците.

Од друга страна, „Apple“ на настанот „WWDC“ во јуни објави дека само најновите модели на „iPhone“, како што се „iPhone 15 Pro“ и „iPhone 15 Pro Max“, ќе имаат пристап до „Apple Intelligence“ функциите. „Apple“ смета на корисниците кои сакаат најновите функции за вештачка интелигенција да се префрлат на понови уреди, зголемувајќи ја продажбата на „iPhone“.

Иако „Samsung“ и „Apple“ имаат различни пристапи, и двата производители се соочуваат со предизвикот да ги убедат корисниците во вредноста на генеративните апликации за вештачка интелигенција. Експертите веруваат дека повеќето купувања на нови телефони до 2025-та година ќе бидат планирани и не мотивирани од потребата од функции на вештачка интелигенција.

„Samsung“ веќе успеа да ги придобие корисниците со својата платформа „Galaxy AI“, која вклучува неколку „Google AI“ апликации. 77% од корисниците на „Galaxy S24“ користат функции со вештачка интелигенција најмалку еднаш неделно, а најпопуларна е функцијата „Circle to Search“ на „Google“, превод, транскрипција, составување текст и уредување фотографии.

Боб О’Донел од „TECHnalysis Research“ истакнува дека „Samsung“ сака да ја прошири својата платформа за вештачка интелигенција на што е можно повеќе корисници за да ги мотивира програмерите да креираат апликации. Од друга страна, „Apple“ сака веднаш да ги натера корисниците на најновите „iPhone“ уреди, очекувајќи пораст на продажбата.

Иако раните резултати на „Samsung“ се импресивни, многу корисници сè уште не се целосно свесни за тоа што може да понуди генеративната вештачка интелигенција. Останува да се види како „Apple“ ќе ја претстави својата платформа „Apple Intelligence“ на очекуван настан во септември, и како „Samsung“ и „Google“ ќе продолжат да ги развиваат своите понуди за вештачка интелигенција во наредните месеци.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП