Продажбата и профитот на „Swatch Group“ паднаа поради забавувањето на побарувачката во Кина, што влијае не само на швајцарскиот производител на часовници, туку и на другите луксузни брендови, пишува „Bloomberg“.
Групацијата, чие портфолио вклучува брендови како што се „Omega“, „Blancpain“ и „Harry Winston“, забележа пад на оперативниот профит од 70% до 204 милиони швајцарски франци (228 милиони долари) и пад на продажбата од 14% до 3,45 милијарди швајцарски франци за претходните шест месеци. на оваа година. Ова е значително под очекувањата на аналитичарите.
Резултатите ја нагласуваат слабеењето на побарувачката за луксузни стоки во Кина, каде што потрошувачите се повеќе се оддалечуваат од купување луксуз поради високите цени. Извршниот директор на „Swatch Group“, Ник Хајек, во интервју рече дека компанијата го намалила производството за повеќе од 20%, додека ја задржала својата работна сила недопрена.
„Големиот ефект е навистина Кина“, коментира тој.
Хајек рече дека очекува кинескиот пазар, вклучувајќи ги Хонг Конг и Макао, да остане предизвик за целиот сектор на луксузни стоки до крајот на годината. Подостапните брендови како „Swatch“ и „Tissot“ ќе ги надминат луксузните брендови како „Omega“, „Blancpain“ и „Breguet“, додаде тој.
Аналитичарот на „RBC“, Пирал Даданија, коментира дека резултатите се полоши од очекуваното и дека се веројатни „значителни намалувања“.
Како и другите производители на часовници, „Swatch“ е под притисок бидејќи забрзаната инфлација ги принуди потрошувачите да ги намалат трошоците по пандемскиот бум. Не толку богатите купувачи се најтешко погодени, што влијае на цените на моделите во најпристапната и најсредната цена.
Менаџментот на компанијата, контролиран од швајцарското семејство Хајек, исто така се соочи со критики од некои од акционерите. Акциите на „Swatch“ паѓаат за околу 17% во 2024-та година.
Хајек рече дека производителот ќе ги задржи вработените, избегнувајќи го „краткорочното размислување“ типично за многу јавни компании, да бидат подготвени кога пазарот ќе закрепне.