Европското фудбалско првенство во Германија значи повеќе пари за хотелите и рестораните, но економистите велат дека турнирот најверојатно нема да има голем ефект врз целокупната економија.
Странските навивачи кои во следниот месец ќе трошат пари во Германија ќе го зголемат БДП во вториот квартал за 0,1 отсто или за една милијарда евра, процени економскиот институт Ifo.
По еврото, извозот на услуги повторно ќе се намали и генерално ќе остане на истото ниво, изјави Гером Волф од Ifo. Извозот на услуги ги вклучува домашните услуги што им се даваат на странци. Тие вклучуваат престој во хотел и други трошоци за навивачите во Германија.
„Од севкупна економска перспектива, ефектите од овој тип на големи настани се прилично мали, освен за туризмот“, рече Тимо Волмершаузер, експерт на Ifo.
Тој потсети дека тоа било случај и на Светското првенство во 2006 година.