15 јуни, 2024
ПочетнаАВТОБИЗBYD закана за европските производители на електрични возила

BYD закана за европските производители на електрични возила

Евтините електрични возила од Кина веќе се увезуваат во Европа, што ја поткопува една од најголемите индустрии во регионот. Кинеската компанија BYD минатата година ја престигна американската Tesla и стана најголемиот светски производител на електрични возила, а наскоро ќе ги зголеми и инвестициите во производството.

BYD минатиот месец ги објави плановите да го претстави својот хечбек Seagull од 10.000 долари во Европа следната година, нудејќи функции како што се темпомат и безжично полнење на мобилниот телефон, кои обично се гледаат на многу поскапи возила. Дури и по тарифите и модификациите за исполнување на европските стандарди, раководителите на BYD се обврзаа да ги продаваат овие автомобили за помалку од 20.000 евра.

Тоа би чинело неколку илјади евра поевтино од слични електрични четириседи од европските производители како Stellantis или Renault. Големото влегување на BYD на пазарот на ЕУ го зголемува притисокот врз европските производители, а истрагата покрената за нарушување на здравата конкуренција во Брисел веројатно нема да ја изгасне таа закана, пишува Bloomberg.

„Гледаме многу внимателно какви резултати постигнуваат овој модел и другите кои доаѓаат од кинеските производители на електрични возила“, рече Мартин Сандер, шеф на европскиот бизнис за електрични возила во Ford Motor Company. Тој потврди дека „нервозата е вообичаена кога на пазарот доаѓа нова конкуренција“.

Моделот Seagull доби пофалби за квалитетот на изградбата, дизајнот и технологијата што BYD ги спакува во цената. Компанијата планира да започне со продажба на поскап, повисок електричен модел (25.000 евра), изјави европскиот извршен директор Мајкл Шу на настан во индустријата во Лондон овој месец. Плановите на BYD за две фабрики во регионот ќе помогнат да се ублажат ефектите од какви било тарифи на ЕУ насочени кон забавување на продажбата на европскиот континент.

На моделот веќе му оди добро надвор од својата домашна база во Азија. Во Мексико, каде што се продава како Dolphin Mini, возачите се собраа да го купат автомобилот од 358.800 пезоси (19.780 долари) од неговото лансирање во февруари, и покрај инфраструктурата за полнење која сè уште е во повој.

Основана во 1995 година, BYD започна со производство на батерии, пред да се прошири во автомобили во 2003 година. Почна да продава патнички автомобили во Европа пред три години, а моментално го има второто најпродавано EV во Велика Британија, зад Tesla Model Y.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП