27 април, 2024
ПочетнаЕКОНОМИЈАДали би се возеле во вакво робо-такси: Колите на Zoox немаат волан,...

Дали би се возеле во вакво робо-такси: Колите на Zoox немаат волан, ниту педали за гас и сопирачки

Додека компаниите како Waymo и Cruise ја имплементираат својата автономна технологија во постоечките модели на автомобили, Zoox се одлучи за сосема поинаква стратегија. Возилата на оваа компанија, која е во сопственост на Амазон, се целосно дизајнирани за автономно возење и немаат волан, педали за гас, а целата внатрешност е дизајнирана исклучиво за патници и, се разбира, нема место за возачот.

Пред една година, компанијата почна да ги тестира своите возила и технологија во ограничена област на Фостер Сити, Калифорнија. Беше првпат ваков тип на возило, без никакви контроли на воланот, да се вози на јавните патишта во САД, а Zoox последователно ги прошири своите тестови на дел од Лас Вегас, на патека долга околу 1,6 километри во близина на нивното седиште. Иако нивните електрични возила можат да возат со брзина до 120 km/h, од очигледни причини оваа брзина беше ограничена, па во Лас Вегас возат со брзина до 56 km/h.

На почетокот во возилата во кои има место за четири лица се возеле само вработените во компанијата, а оваа недела Zoox на својот блог објави информација за напредокот што го постигнале во последно време. Од оваа компанија велат дека го прошириле просторот каде што се движат нивните возила во Лас Вегас. Таа област сега е осум километри јужно од нивното седиште и возилата се движат по различни правци.

Исто така, во Лас Вегас, како и во Фостер Сити, овозможија поголеми брзини на автономни автомобили, кои сега надминуваат 70 km/h. Со новото проширување на сообраќајот во Лас Вегас, нивните возила сега возат во многу попредизвикувачки услови, патишта со повеќе ленти, ленти со две кривини, патишта со чести брзи промени на лентата итн.

Благодарение на зголемениот број на податоци од реалните услови на патиштата, како и напредокот на технологијата, Zoox дополнително ја подобри својата технологија, како и системот за перцепција на возилата за полоши временски услови, така што тие можат да возат дури и при слаб дожд и на влажни коловози, а исто така е подобрено прилагодувањето помеѓу денот и ноќта.

Сето ова, тврдат на блогот на оваа компанија, ги доближува до моментот кога ќе можат да започнат со комерцијално работење и да почнат да ги наплаќаат своите возења. Се надеваат дека тоа ќе биде веќе годинава. Сепак, нагласуваат дека нивниот главен фокус е безбедноста, па затоа и понатаму ќе бидат внимателни во пристапот кон комерцијализацијата.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП