4 мај, 2024
ПочетнаЕКОНОМИЈАИталија - „ветената земја“ за шопинг туристи

Италија – „ветената земја“ за шопинг туристи

Италија стана „ветена земја“ за странските туристи – љубители на шопинг, пишува италијанското издание „Sole24ore“. Околу 2,1 милиони посетители од странство (+7 отсто во споредба со 2019-та година) пристигнале во земјата во 2023-та година.

Меѓу поединечните националности преовладуваат Германците, Американците и Британците, кои за чизми потрошиле вкупно 7,7 милијарди евра. Кога станува збор за дневните трошоци, рангирањето се менува: на прво место се Јапонците со 265 евра, а потоа следуваат Швајцарците (207 евра) и Американците (171 евро). Овие суми ги надминуваат просечните трошоци од 131 евро.

Ако ги анализираме соодветните трендови во август 2023-та година во однос на истиот месец од претходната година, има просечен раст од +9 проценти на туристичката потрошувачка, што скокна на +30 проценти за оние кои доаѓаат од земји надвор од Европската унија (ЕУ). Ова се дел од податоците презентирани за време на шестото издание на италијанскиот форум „Шопинг туризам“.

„Шопинг туризмот ни дава можност да ја зголемиме целата вредност на производот „Произведено во Италија““, рече Ивана Јелиниќ, претседател и извршен директор на Националната агенција за туризам (Enit).

„Усогласувањето на туристичката понуда со производите што се репрезентативни на имиџот на Италија е чин на свесност за ексклузивноста на италијанскиот начин на живот и перцепција на светот и на сите креативни, продуктивни и уметнички манифестации на Италија“, забележува таа.

„Ние сме должни на најдобар можен начин да ја прошириме оваа слика во меѓународната панорама, нудејќи и пакети кои ги покриваат чудата на италијанскиот начин на живот“, вели Ивана Јелениќ.

Така, во 2025-та година Италија ќе стане водечка дестинација меѓу оние кои патуваат со цел шопинг, пренесува италијанското издание. Потврда за тоа е зголемувањето на ослободеното трошење на данок во континентална Европа, кое е зголемено за 15 отсто во однос на нивото пред пандемијата.

„Податоците за трошење без данок меѓу јануари и ноември 2023-та година ја истакнуваат атрактивноста на Италија како луксузна туристичка дестинација за шопинг“, објаснува Дениз Боландрина, директор за маркетинг продажба во „Global Blue“.

Во овој сегмент, трошењето без данок е зголемено за 124 отсто во однос на 2019-та година.

Закрепнувањето е поттикнато од новата мешавина на националности, најмногу благодарение на туристите од САД и земјите од Персискиот залив, кои придонесуваат со 26 отсто и 11 отсто, соодветно, во вкупниот луксузен шопинг без царина. Американците (+250 отсто) и арапските туристи од Персискиот Залив (+170 отсто) се на врвот на листата на трошоци во сегментот, додека кинеската потрошувачка паднала за 52 отсто во октомври во споредба со истиот месец во 2019-та година Така, вкупните трошоци американските и арапските туристи се зголемени повеќе од двојно во споредба со 2019-та година.

Претпочитани шопинг дестинации за Американците се Рим, Милано, Неапол, Венеција и Фиренца, при што 91 отсто од нив не се откажуваат од купување италијански производи, 53 отсто би купиле гурмански производи, потоа модни производи, а 80 отсто веќе ги посетиле или сакаат посетете занаетчиски студија или компании со типични производи.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП