Социјалните мрежи се преполни со огласи за продажба на домашна лозова ракија.
Еден од продавачите е и Милан Трајковски од Неготино, кој вели дека неговата ракија е со јачина од 45 степени и дека има екстра квалитет.
Тој продава ракија флаширана во стаклена амбалажа и праќа до сите градови низ Македонија преку карго-достава.
„Ракијата ја правам од најдобрите лозови гроздови од Неготинско. Не користам никакви хемикалии или додатоци во процесот на производство. Ракијата ја печам на традиционален начин, а ја чувам во дрвени буриња за да добие посебен вкус и арома. Ракијата ја продавам по цена од 200 денари за литар, што е многу прифатливо за квалитетот кој го нудам”, вели Трајковски.
Неговиот бизнис со домашна ракија е многу успешен, бидејќи има многу задоволни купувачи.
Еден од нив е и Дејан Стојановски од Скопје, кој коментира на Фејсбук дека редовно купува ракија од домашни производители, бидејќи е сигурен дека производот не содржи хемикалии, а и не го боли главата ако некогаш претера со пиење.
„Јас сум голем љубител на домашната ракија. Секогаш барам да купам од луѓе кои ја прават ракијата со љубов и почит кон традицијата. Домашната ракија е многу подобра од онаа што се продава во маркетите, бидејќи е природна и здрава. Домашната ракија не само што е добра за расположението, туку и за имунитетот и превенција од болести. Јас сум многу задоволен од ракијата на Трајковски, бидејќи има одличен вкус и јачина, а и не ми прави проблеми со желудникот или главоболка”, вели Стојановски.
Домашната ракија е дел од македонската култура и идентитет.
Социјалните мрежи овозможуваат да се поврзат производителите и купувачите на овој традиционален пијалак, кој се ужива во секоја пригода.
Домашната ракија е хит на социјалните мрежи, бидејќи е симбол на квалитет, автентичност и дружење.
Б.З.М.