18 мај, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАТрет месец по ред паѓа сообраќајот на „ChatGPT“

Трет месец по ред паѓа сообраќајот на „ChatGPT“

Популарниот чат-бот за вештачка интелигенција на „OpenAI“, „ChatGPT“, кој беше лансиран во ноември, забележа пад на сообраќајот на неговата веб-страница трет месец по ред во август, иако постојат знаци дека падот се ближи кон својот крај, објави аналитичката компанија „Similarweb“.

Светските десктоп и мобилни посети на веб-страницата на „ChatGPT“ паднаа за 3,2% на 1,43 милијарди во август, по приближно 10% пад во секој од претходните два месеци. Времето што посетителите го поминуваат на услугата исто така опаѓа секој месец од март, од просечни 8,7 минути на 7 минути во август.

Но, во август, уникатните посетители од целиот свет се зголемија на 180,5 милиони од 180 милиони.

Децата кои се враќаат на училиште во септември можат да помогнат во сообраќајот и ангажирањето со „ChatGPT“, а некои училишта веќе почнаа да ја користат алатката. Сообраќајот на „ChatGPT“ благо се зголеми во август откако училиштата во САД беа повторно отворени.

„Се чини дека причината се студентите кои бараат помош со домашните задачи: уделот на млади корисници на веб-страницата се намали во текот на летото, но сега почна да се опоравува“, рече Дејвид Ф. Кар од „Similarweb“, кој редовно го следи „ChatGPT“ и неговите конкуренти.

„ChatGPT“ доведе до мејнстрим употреба на генеративна вештачка интелигенција за секојдневни задачи како што е уредување код и достигна 100 милиони месечни активни корисници во јануари – два месеци по нејзиното лансирање.

Пред „Meta“ да го лансира „Threads“, таа беше најбрзо растечката апликација за корисници во историјата и сега е една од најдобрите 30 веб-страници во светот.

Неколку конкуренти на „ChatGPT“, вклучувајќи го и четботот „Bard“ на „Google“, беа лансирани оваа година. Пребарувачот „Bing“ на „Microsoft“ исто така нуди бесплатен четбот на „OpenAI“.

Во мај, „OpenAI“ ја објави и апликацијата „ChatGPT“ за оперативниот систем „iOS“, која може да повлече одреден сообраќај од неговата веб-страница. „ChatGPT“ е бесплатен за користење, но нуди и премиум претплата за 20 долари месечно.

Освен тоа, „OpenAI“, исто така, генерира средства со продажба на пристап до своите модели со вештачка интелигенција на програмери и компании директно или преку своето партнерство со „Microsoft“. Последниот инвестираше над 10 милијарди долари во компанијата.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП