5 мај, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАДоминација на „Google“ во светот на пребарувачите (ИНФОГРАФИК)

Доминација на „Google“ во светот на пребарувачите (ИНФОГРАФИК)

Повеќе од 20 години, пребарувачот на „Google“ е главната светска порта до Интернетот, помагајќи им на милијарди луѓе да се движат низ огромниот број информации достапни на интернет, пишува „Statista“.

Иако отсекогаш постоеле алтернативи – „Lycos“, „AltaVista“ во почетокот на ерата на Интернетот, „Yahoo“, „Bing“ и „DuckDuckGo“ во поново време, но „Google“ всушност беше монопол, неприкосновен поголемиот дел од времето.

И тајмингот за „Google/Alphabet“ и нивните акционери е одличен. Само минатата година „Google Search“ генерираше повеќе од 160 милијарди долари приход од реклами, што го направи пребарувачот на „Alphabet“ како што е „iPhone“ за „Apple“: производот што ги постави темелите за долгорочниот успех на компанијата и нејзината вредност од трилиони долари.

Според проценките на „Statista Market Insights“, „Google“ минатата година држеше речиси 60% од глобалните приходи од рекламирање на пребарувачите. Кинескиот „Baidu“ е втор најголем играч на пазарот за рекламирање меѓу пребарувачите со удел од 15%, следен од „Amazon“ со 14%.

Во случај да се прашувате кога „Amazon“ влезе на пазарот на пребарувачи: компанијата монетизира милијарди реклами со клучни зборови и платени резултати од пребарувањето на сопствената платформа, кои се вклучени во дефиницијата на „Statista“ за реклами на пребарувачите.

Извор: „Statista“

Според „Statista“, глобалниот приход од рекламирање на пребарувачите беше 252 милијарди долари минатата година, а порасна за 100 милијарди долари за само четири години. Во исто време, се предвидува дека приходите ќе пораснат на речиси 400 милијарди долари до 2027-ма година.

Извор: „Statista“

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП