24 април, 2024
ПочетнаЕКОНОМИЈАОнлајн трговијата во Америка созрева

Онлајн трговијата во Америка созрева

Американците купуваат онлајн како никогаш досега. Наспроти позадината на се поинтензивната битка во онлајн продажбата, сепак, лесниот профит на трговците одамна ги нема, пишува „Wall Street Journal“.

Одделот за трговија објави дека продажбата на мало преку Интернет пораснала сезонски прилагодени 3% во првиот квартал од четвртиот квартал од 2022-ра година и 8% од година во година. За споредба, продажбата на мало без е-трговија порасна за 2,9%, недоволно за да се држи чекор со инфлацијата. Со најновиот раст, продажбата на е-трговија сочинува 15,1% од продажбата на мало, што, освен во вториот квартал од 2020-та година, кога пандемиските заклучувања ги задржаа луѓето дома, е најголем удел досега.

Сепак, растот на онлајн продажбата е забавен откако кризата со Ковид-19 ги зголеми. Во 10 години пред пандемијата, тие растеа за скоро 15% годишно. Уште повеќе, составот на онлајн продажбата се менува, со трговци кои се движат од големи кутии до локални книжарници кои нудат преземање на онлајн нарачки на лице место. Затоа, традиционалните онлајн продавачи кои целосно или речиси целосно се потпираат на превозот не заработуваат толку многу од продажбата на Интернет како порано. Тоа го вклучува „Amazon.com“, кој во првиот квартал објави дека продажбата на интернет била во голема мера рамна од година во година.

Од истата причина, компаниите за испорака не профитираат од е-трговија како порано. „United Parcel Service“ и „FedEx“ објавија помал обем на испорака, а „FedEx“ претходно оваа година објави дека ќе намали повеќе од 10 отсто од својот менаџерски тим.

Во исто време, „Walmart“ добива удел во онлајн трговијата, зајакната со опсегот на опции за онлајн купување што ги нуди. Компанијата соопшти дека нејзината онлајн продажба во САД се зголемила за 27% во кварталот до крајот на април на годишно ниво. Во исто време, растот на онлајн нарачките од продавниците или испорачани од поединечни продавници забрза со двоцифрена стапка.

На „Target“, од друга страна, не му оди толку добро и покрај опциите што ги нуди. Во средата, компанијата соопшти дека споредливите онлајн продажбите паднале во кварталот до 29-ти април на годишна основа.

Ова бележи раст на продажбата секоја година, но не со неверојатна брзина, при што различни играчи се борат за удел и победуваат или губат во зависност од тоа како работат. Ако ова силно ве потсетува на малопродажбата пред појавата на онлајн купувањето, во право сте.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП