„Lamborghini“ се подготвува за претстојната премиера на наследникот на успешниот „Aventador“ (чие производство престана минатата година), па како најава ги објави техничките спецификации на идниот електрифициран суперавтомобил со кодно име „LB744“, пишува „Autoblog“.
Неговиот „plug-in“ хибриден систем се состои од 6,5-литарски V12 бензински мотор, нов осумстепен менувач со двојна спојка, литиум-јонска батерија и три електрични мотори, со комбинирана моќност од 747 kW/1.015 ks.
„Lamborghini“, исто така, објави сет фабрички тизер слики од своето прво „електрифицирано возило со високи перформанси“ кое наскоро ќе биде претставено како дел од прославата на 60-годишнината, заменувајќи го „Aventador“ и оддавајќи почит на наследството на компанијата со суперавтомобили со V12 погон.
Природно аспирираниот 6,5-литарски V12, со кодно име „L545“, е „значително преработен“ со зголемена моќност и помала тежина во споредба со неговиот претходник. Како резултат на тоа, V12 произведува 607 kW/825 ks при 9.250 вртежи во минута и 725 Nm вртежен момент при 6.750 вртежи во минута, што го прави најмоќниот мотор со 12 цилиндри што некогаш ја напуштил фабриката на Ламборџини.
Моторот е за 41 kW/55 ks помоќен од „Lamborghini Aventador SVJ“ и тежи 218 kg, што е за 17 kg помалку од појдовниот агрегат. Моторот со внатрешно согорување сè уште е централно поставен, но се ротира за 180 степени. Работи заедно со три електрични мотори, два на предната оска и еден на задната страна кој е поставен над нов осумстепен менувач со двојна спојка.
Додека V12 моторот ја насочува својата моќ кон задните тркала, електричните мотори го прават суперавтомобил со погон на сите тркала со софистицирани способности за векторирање на вртежниот момент, а исто така ги придвижува сите четири тркала во „EV“ режим.
Секој електромотор има 110 kW/150 ks и тежи 18,5 килограми. Секоја од предните единици придонесува за 350 Nm вртежен момент на предната оска, додека задниот електричен мотор генерира до 150 Nm.
Комбинираната моќност на „plug-in“ хибридната инсталација е 747 kW/1.015 ks, што за прв пат досега го подигна водечкиот сериски модел на „Lamborghini“ на четирицифрена територија. „Lamborghini“ засега не го објави комбинираниот вртежен момент.
Литиум-јонската батерија е 3,8 kWh, полнењето трае 30 минути од надворешен извор на енергија (7 kW), а може да се заврши за само шест минути од V12 моторот.
Батеријата може да се полни и со енергија од регенеративниот систем за сопирање на предните тркала. „Lamborghini“ не го кажа опсегот на „plug-in“ хибридниот суперавтомобил во „EV“ режим, но истакна дека вкупните емисии на CO2 се намалени за 30% во споредба со неелектрифицираниот „Aventador Ultimae“.
Друга сосема нова компонента е осум-брзинскиот менувач со двојна спојка (DCT) поставен во попречната задна положба. Тој е доста компактен, со димензии 560 mm во должина, 750 mm во ширина и 580 mm во висина. Што е уште поважно, развиениот менувач во куќата е полесен и побрз од седум-брзинскиот „DCT“ кој се наоѓа во „Huracan“, додека неговата позиција овозможува попространа кабина со две седишта во споредба со „Aventador“.
Новото „Lamborghini“ ќе биде претставено „наскоро“, па следуваат повеќе детали.