29 април, 2025
ПочетнаАВТОБИЗНовиот „BMW M3 CS“ – најмоќниот „M3“ досега (ФОТО/ВИДЕО)

Новиот „BMW M3 CS“ – најмоќниот „M3“ досега (ФОТО/ВИДЕО)

„BMW“ прави „Clubsport“ модели од ерата „E9“ за да го одбележи следното најдобро нешто во својата гама по врвниот „CSL“. Откако претходната генерација „M3“ доби „CS“ верзија на крајот на 2017-та година со поголема моќност и помала тежина, неговиот наследник официјално дебитираше со истиот рецепт.

Како и генерацијата „F80“, ќе се продава само со автоматски менувач, но има клучна разлика. Новиот „M3 CS“ има и „xDrive“, при што купувачот може да избере само погон на задните тркала, додека неговиот претходник беше само со погон на задните тркала.

Инженерите на „BMW M“ го изменија 3.0-литарскиот „S58“ мотор со твин-турбо за да произведе 550 ks, што одговара на купето „M4 CSL“ со погон на задните тркала. И тоа не е најмоќниот директен-шест мотор во историјата на компанијата, бидејќи исклучително реткиот 3.0-литарски „CSL“ развива 560 ks. Максималниот вртежен момент е 650 Nm, непроменет од верзијата „M3 Competition xDrive“ на која се базира „CS“.

Покрај дополнителната моќност, „M3 CS“ може да се пофали и со помала тежина од 34 килограми, што се постигнува благодарение на „пластичната диета“ во комбинација со јаглеродни влакна. Овие материјали се користат за предната хауба, предниот сплитер, доводите за воздух, капачињата на страничните ретровизори, задниот дифузор и спојлерот на капакот на багажникот.

Покривот е исто така направен од лесен, но издржлив материјал, како и лопатките за менување брзини, централната конзола и украсните лајсни. Титаниумскиот заден пригушувач и карбонските седишта помагаат да се намали тежината. Во обид да се намали тежината, задните отвори за воздух се отстранети.

Благодарение на зголемената моќност, „M3 CS“ забрзува од 0 до 97 km/h (60 mph) за 3,2 секунди, што е за 0,2 секунди побрзо од верзијата „Competition xDrive“. „M Driver’s Package“ е дел од стандардната опрема и овозможува максимална брзина од 303 km/h.

Дизајнот на автомобилот импресионира не само со огромната решетка во облик на бубрег. Завршено со впечатлива зелена боја на сигналот од каталогот „Individual“, „M3 CS“ има жолти дневни светла што ги повторуваат оние на „M4 CSL“, „M5 CS“ и тркачките автомобили. Како и хардкор купето, контурата на решетката на седанот е завршена во црвено.

Клиентите не се ограничени на оваа зелена боја бидејќи „BMW“ ќе го продава и суперседанот во црн сафир и бруклин сив металик заедно со бојата „Frozen Solid White Individual“. Внатре, електричните и загреаните предни седишта имаат осветлени логоа „CS“ и Мерино кожа со црвени акценти на „Mugello“.

Како опција за моделот, „BMW“ нуди карбон-керамички сопирачки. Со димензии 275/35 ZR19 напред и 285/30 ZR20 назад, гумите „Michelin Pilot Sport Cup 2“ се бесплатна опција за алуминиумските тркала, достапни во мат црна или златна бронза.

Компанијата за производство посочува дека „M3 CS“ ќе се произведува во ограничено издание, но без да се открие точниот број. Логиката сугерира дека овој автомобил ќе биде помалку ексклузивен од „M4 CSL“, од кој се произведуваат само 1.000 единици ширум светот.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП