вторник, 27 септември 2022
ПочетнаКОМПАНИИСопственикот на „Max Factor“ ја зголеми прогнозата за продажба

Сопственикот на „Max Factor“ ја зголеми прогнозата за продажба

„Coty“ ја зголеми својата прогноза за тековниот квартал за посилна од очекуваната продажба на поскапи парфеми и производи за лична нега, покажувајќи дека побарувачката за повеќе луксузни стоки останува силна и покрај инфлацијата, пишува „Bloomberg“.

Сопственикот на брендовите „CoverGirl“ и „Max Factor“ сега очекува растот на продажбата да биде помеѓу 8 и 9 проценти на споредлива основа во фискалниот прв квартал, се вели во соопштението. Претходната прогноза од крајот на август беше за раст меѓу 6 и 8%.

„Продолжуваме да гледаме проширување од перспектива на бруто маржа за компанијата“, рече извршниот директор Сју Наби во интервјуто.

Акциите на „Coty“ пораснаа за 6,7% во претпазарното тргување во Њујорк во средата. Цената на акцијата е намалена за 26% во оваа година.

„Coty“ го задржа своето годишно водство, кое укажува на раст на продажбата од 6 до 8 проценти на споредлива основа. Компанијата, исто така, не ја промени својата годишна прогноза за други показатели, вклучително и приспособена добивка од 955 до 965 милиони долари пред одредени ефекти.

„Компанијата ги задржува своите годишни прогнози“, рече Наби, поради „оваа многу, многу нестабилна средина“.

„Coty“ и другите компании за лична нега ги зголемуваат цените во текот на изминатата година за да се борат со највисоката инфлација во последните децении во САД и другите земји и да ги охрабрат потрошувачите да ги доживуваат нивните производи како луксуз. „Coty“ ги зголеми цените двапати оваа година и во август рече дека ќе воведе зголемувања меѓу 1 и 3 проценти на почетокот на 2023-та година.

Наби одби да каже дали компанијата би можела да ја промени скалата на планираното зголемување или да спроведе дополнителни зголемувања во следната година.

„Секоја опција е отворена“, вели таа.

„Coty“ планира да се сретне со инвеститори и аналитичари во среда за да обезбеди детали за својата стратегија за нега на кожата.

Компанијата цели на продажба на производи за кожа од 500 до 600 милиони долари до крајот на фискалната година што завршува во средината на 2025-та година, се вели во соопштението. Ова би претставувало двојно зголемување на продажбата од фискалната година што штотуку заврши.

„Можеби изгледа амбициозно, но во исто време е само мал дел од она што го прават големите играчи. Значи, тоа е амбициозно, но супер, супер реално“, вели Неби.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП