вторник, 27 септември 2022
ПочетнаЗДРАВЈЕМетеопатите можат да здивнат: 6 начини како да ја спречите главоболката

Метеопатите можат да здивнат: 6 начини како да ја спречите главоболката

Постојат многу причини за главоболки – стрес, инфекции, напрегање на грбот и очите, пасивно пушење, изложеност на разни хемикалии, хормонална нерамнотежа, генетски фактори, но една од најчестите причини е промената на времето. Зошто времето влијае на појава на главоболки, но и вртоглавици, често придружени со мачнина?

Имено, тоа е затоа што наглите промени на температурата и влажноста на воздухот носат промена на атмосферскиот притисок, што предизвикува нагли промени на притисокот во крвните садови и ткивата на нашето тело, кои немаат доволно време да се прилагодат на овие нови промени. Поради ова, многу луѓе доживуваат силни главоболки, некои исто така доживуваат гадење, нагло зголемување на крвниот притисок и промени во расположението.

Луѓето кои се под хроничен стрес се особено чувствителни на временските промени. Нивните крвни садови се во постојани грчеви поради производството на хормони на стрес, па многу потешко им е да се прошират или стеснуваат под влијание на променливото време.

Еве што може да ви помогне ако ве боли главоболка од временските услови.

Туширање

Туширајте се наизменично со топла и ладна вода. Наизменичното туширање со вода со различни температури ги поттикнува крвните садови да се шират и да се собираат.

Интензивна физичка активност

Внесете ја енергичната физичка активност како што се џогирање, брзо одење или пливање во вашата рутина. Сето тоа ја зголемува работата на срцето и протокот на крв, што доведува до проширување на крвните садови. На крајот на тренингот, протокот на крв се намалува и крвните садови се стеснуваат.

Масажа

Доколку седите долго време, голема е веројатноста дека често имате вкочанет врат и грб. Редовната масажа на вратот и грбот ја ублажува напнатоста и го подобрува протокот на крв во мозокот.

Излезете на свеж воздух

Колку повеќе време поминувате во природа. Кога ќе излезете од работа, одете во парк. За време на викендите, обидете се да одите надвор од градот за да дишете кислород.

Внимавајте на исхраната

На сите болни од мигрена им се советува да јадат храна богата со магнезиум. Станува збор за грав, јаткасти плодови, брокула, зелен зеленчук, потоа оние кои содржат витамини од групата Б – пивски квасец, лосос, млеко, јајца, семки, остриги, школки…

Одморете се добро

Одморот е важен за целокупната благосостојба на телото и умот. Не носете ја работата дома, не работете за време на викендите. Поминете го времето за одмор надвор, со луѓето што ги сакате, а помалку пред телевизор и скролање по телефон… Обидете се да си легнете до 11 часот навечер и да спиете најмалку 7 часа во проветрена просторија на оптимална температура, со затемнети прозорци. Најидеално е да легнувате во исто време секоја вечер и да се будите во исто време наутро. Почитувајте ја вашата рутина за спиење.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП