25 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Alibaba“ разочара со прогнозата поради притисокот од Пекинг и Ковид-19

„Alibaba“ разочара со прогнозата поради притисокот од Пекинг и Ковид-19

Прогнозата за приходите на „Alibaba Group Holding“ за фискалната 2022-ра година не ги исполни очекувањата бидејќи зголемената конкуренција и новите избивања на коронавирусот ја искомплицираа ситуацијата на најголемата кинеска компанија за онлајн трговија, која се бори со притисокот од регулаторите, пишува „Bloomberg“.

Покрај разочарувачката прогноза, компанијата презентираше и приходи од продажба кои не ги исполнија очекувањата втор квартал по ред. „Alibaba“ објави помал раст на приходите од 29 отсто за кварталот до крајот на септември на 200,7 милијарди јуани (31,4 милијарди долари). Тој предвидува раст на приходите од 20-23% во фискалната 2022-ра година, што се покажа дека е под 27% што го очекуваа аналитичарите.

Нето добивката потона за 81 отсто на 5,4 милијарди јуани, зад прогнозите бидејќи интернет гигантот ги намали своите капитални инвестиции.

Послабите резултати ја нагласуваат битката на поранешниот фаворит на берзата за заживување на бизнисот, кој е жртва на макроекономски, регулаторни и други шокови на конкуренцијата. Растот на приходите, вклучително и во единицата за логистика „Cainiao“ и локалните услуги на барање, не ги исполни очекувањата, а приходите од платформите како „Taobao“ и „Tmall“ пораснаа за само 3% – најбавно темпо во најмалку пет квартали. Цената на акцијата на „Alibaba“ падна за повеќе од 4 отсто пред почетокот на трговскиот ден во Њујорк.

Конкуренцијата се зголемува исто како што Кина се бори со најголемата појава на Ковид-19 откако вирусот првпат се појави во Вухан. Конкурентите како што се „JD.com“ и „Punduoduo“ ја засилуваат својата инвестиција за да ги привлечат потрошувачите на „Alibaba“, иако порастот на случаи на Ковид-19 во многу делови на Кина негативно влијае на потрошувачката и го попречува економскиот раст. Бруто домашниот производ порасна за 4,9% во кварталот до септември, во споредба со 7,9% во претходниот период, делумно поради мерките против коронавирусот во многу градови.

Оваа година, „Pinduoduo“ ја престигна „Alibaba“ како најголема онлајн платформа за онлајн тргување во Кина за активни купувачи, достигнувајќи 849,9 милиони корисници во 12-те месеци до јуни. Во меѓувреме, „JD.com“ привлекува нови и враќа брендови како „Starbucks“ и „Estee Lauder“ на својата платформа, искористувајќи ја предноста на декретот на Пекинг за раскинување на претходно ексклузивни договори наметнати на трговците на мало.

Забавувањето на бизнисот на „Alibaba“ се пренесува во новиот период, кој го вклучи „Денот на осамените срца“, најголемиот шопинг настан во оваа година. Минатата недела, „Alibaba“ објави 84,5 милијарди долари приходи од продажба за време на настанот, поставувајќи нов рекорд. Но, зголемувањето од 8,5 проценти е забавување во однос на претходните години, бидејќи компанијата се воздржува од поголеми промоции, така што повеќе се фокусира на одржливоста и филантропијата – клучните столбови на напорите на претседателот Кси Џинпинг да постигне „заеднички просперитет“.

Приходите од продажбата на „Alibaba“ паднаа под очекувањата за прв пат по повеќе од две години во кварталот до јуни, откако компанијата беше предмет на антимонополска истрага која заврши со рекордна казна од 2,8 милијарди долари.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП