Што се случува кога вашиот омилен луксузен бренд ќе се сретне со вашиот омилен спорт?
Да го прославиме големото отворање на продавницата „Hermes“, иконскиот луксузен бренд кој го претстави своето ултра луксузно издание во вид на кошаркарска топка од 12,900 долари. Кашаркарската топка која ја носи оваа цена е уникатна и произведена во само два примерока во нивното париско атаље, под будното око на Пјер-Алексис Думас.
„Таа претставува небо, океан и ги претставува сите прекрасни базени кои се дел од начинот за живеење во Лос Анџелес и Калифорнија“, вели Роберт Чавез, извршниот директор на „Hermes“, кој вели дека за нејзината цена се одговорни квалитетот на користената кожа, како и стручноста на уметниците кои ја изработувале.
Доколку оваа топка не можете да си ја дозволите, тука е и „Chanel“ топката за рагби, но и топката за кошарка, која ја креираше Карл Лагерфелд. Во понудата е и спортската опрема за зимските спортови.
Погледнете ги фотографиите…