18 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Baidu“ продолжува со успешното закрепнување од коронакризата

„Baidu“ продолжува со успешното закрепнување од коронакризата

Кинескиот интернет гигант „Baidu“, кој е насочен кон вештачката интелигенција, објави квартални приходи кои ги надминаа прогнозите на аналитичарите, продолжувајќи со закрепнувањето на компанијата од пандемијата со Ковид-19.

Приходите на компанијата се зголемија за 25% до 28,1 милијарди јуани (4,4 милијарди долари) за трите месеци до крајот на март, во споредба со просечната прогноза од 27,3 милијарди јуани. Нето добивката скокна на 25,7 милијарди јуани, поддржана главно од зголемената вредност на долгорочните инвестиции, вклучувајќи ја неодамна наведената технологија „Kuaishou“.

Компанијата предвидува приход од 29,7 милијарди јуани до 32,5 милијарди јуани за кварталот до јуни, во споредба со прогнозата на аналитичарите за 30,2 милијарди јуани.

Во последниве години, основачот Робин Ли се обиде да го насочи „Baidu“ подалеку од пребарувачите за да го позиционира како компанија за вештачка интелигенција. Идејата е компанијата да генерира најголем дел од своите приходи од пребарувачите и рекламирањето, поради што одржува рекордни инвестиции во истражување и развој во технологии за вештачка интелигенција, изјави 52-годишниот извршен директор.

Според Веи-Серн Линг и Тифани Там, аналитичари во „Bloomberg Intelligence“, мешавината на приходите на „Baidu“ веројатно ќе го оддалечи од традиционалното рекламирање на бизнисот со пребарувачи, со оглед на тоа што растот на компанијата во маркетингот продолжува да биде особено силен. Облачните услугите, автономните автомобили, паметниот транспорт и хардверот сочинуваат 52% од приходите од продажба од не-маркетингот во четвртиот квартал, додека основните приходи од рекламирање останаа непроменети во вториот квартал по ред.

Цената на акцијата на „Baidu“ порасна за 0,7% во Њујорк. Тој се намали за скоро 44% од својот рекорд на почетокот на февруари по скандалот со „Archegos Capital Management“, што го принуди да ги ликвидира позициите на својот фонд, вклучително и оние во „Baidu“.

Акциите на кинескиот гигант во Хонг Конг се намалија за скоро 26% од почетокот на тргувањето во март. Тие се најлошите изведувачи меѓу акциите на големите кинески технолошки компании во градот. За споредба, „Bilibili“, кој дебитираше во Хонг Конг околу една недела по „Baidu“, забележа пад на цената на акциите за 3%, а „Kuaishou“ забележа скок од 50% на своето ИПО во февруари.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП