14 јули, 2024
ПочетнаКОМПАНИИIKEA влегува на огромниот индиски пазар

IKEA влегува на огромниот индиски пазар

Пред да се пресели во Индија, Џон Акила управуваше со продавницата на „IKEA“ во Сент Луис, Мисури, која ја посетуваа 1,6 милиони лица годишно.

Акила, кој започна со работа за „IKEA“ во 1996-та година, сега се подготвува да го отвори првиот продажен удел на шведскиот бренд во Индија. Тој очекува продавницата во градот Хајдарабат да има околу 7 милиони посетители годишно, или колку што е населението во еден град, како Хонг Конг.

„Во Индија, поради нивната висока популација …, потенцијалните посетители можат да бидат многу поголем број“, рече Акила, цитиран од „CNN“.

Новата продавница ќе има површина од 37.000 м2 и се очекува да се отвори за неколку недели. Таа е дизајнирана да прими огромни толпи.

„Имаме поголеми рамки на вратата, имаме пошироки места“, вели Акила.

За околу три децении, „IKEA“ купи суровини за своето работење од Индија. Сепак, компанијата не можеше да отвори сопствена продавница во земјата, бидејќи владата воведе ограничувања за странските инвестиции.

Така беше до 2016-та година кога овие правила беа олабавени, отворајќи го патот на „IKEA“ кон индискиот пазар вреден милијарди долари.

Компанијата веќе планира да отвори продавници во Мумбаи, Бангалор и Њу Делхи во следните неколку години, а до 2025-та година има за цел да има 25 локации во земјата.

„Возбудата околу Индија е нова сензација за нас, па ќе ги истражуваме нашите клиенти – како тие купуваат, што сакаат“, вели Акила.

Тимовите на „IKEA“ веќе поминаа повеќе од 2 години студирање во земјата во посета на стотици индиски семејства како подготовка за отворање на продавницата.

Најголем предизвик за „IKEA“ е како да се одреди точната цена, така што е соодветна на куповната моќ на Индијците. Во Индија, просечната годишна плата е само 2.000 долари.

„Од гледна точка на достапност, Индија е веројатно еден од најлошите пазари што ги имаме“, вели Акила. Продавницата во Хајдерабад ќе има стотици производи со цена помала од 300 рупии (4,5 долари), вклучувајќи и многу под 1 долар.

„Кога еден човек ќе види голема зграда за продавница, и со ова доаѓа сомнеж дека тоа е скап бренд. Но, многу брзо луѓето разбраа дека имаме производи за секого“, вели тој.

Друг предизвик за „IKEA“ е каква храна да послужите на своите места за јадење, бидејќи има луѓе во Индија кои имаат различни религии, од кои некои, како и муслиманите, не можат да јадат свинско месо.

Меѓу другото, шведската компанија сака да ги искористи своите онлајн операции во земјата. Според извештајот на „Morgan Stanley“, онлајн трговијата во Индија ќе достигне 200 милијарди долари до 2026-та година.

И покрај ниските плати во Индија, нејзината огромна популација привлекува брендови од целиот свет. Затоа американскиот гигант „Walmart“ потроши 16 милијарди долари за купувањето на индиската онлајн продавница „Flipkart“. „Amazon“ инвестираше повеќе од 5 милијарди долари во индискиот бизнис.

Додека многу Индијци ќе се запознаат со „IKEA“ за прв пат, според Акила, средната класа која се појавува веќе има одлична идеја за брендот.

„Луѓето кои знаат што е „IKEA“, повеќе немаат трпение да ја отвориме продавницата“, додава тој.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП