Најголемата британски синџир на супермаркети „Tesco“ се претстави најдобро по Божиќ, покажуваат податоците на „Kantar Worldpanel“, според кои синџирот предвидува 3,1% раст на продажбата во последните 12 недели, победувајќи ги големите ривали „Sainsbury’s“, „Asda“ и „Morrisons“, пишува „Ројтерс“.
„Asda“, сопственост на „Walmart“, забележа раст од 2,2% во периодот до 31-ви декември, додека 2,1% зголемување на продажбата оствари „Morrisons“. Зголемувањето на продажбата на „Sainsbury“ во сезоната е 2%.
Растот во „Aldi“ и „Lidl“ сепак продолжи да ги надминува „четирите големи“, а и двата супермаркети се пофалија со раст од 16,8%.
Инфлацијата на храната во Велика Британија изнесуваше 3,7% за периодот.