2 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИAirbnb се подготвува за својот прв годишен профит

Airbnb се подготвува за својот прв годишен профит

„Airbnb“ е на пат да ја генерира првата годишна добивка – нешто невообичаено за големи компании од Силиконската долина финансирани со ризичен капитал, пренесува „CNBC“.

„Третото тримесечје беше најсилниот квартал во историјата на компанијата, а оваа година ќе излеземе со добивка, ако судиме според профитот пред камати, даноци, оштета и амортизација“, коментира Лоренс Тоси, главен финансиски директор на „Airbnb“.

Еден извор запознаен со финансиските работи на компанијата вели дека годинава ќе заврши со зголемување од 50 отсто од резервациите од 2016-та година.

Приходите на компанијата за последниот квартал достигнаа една милијарда долари, што е раст повеќе од 50 отсто во однос на истиот период од минатата година. Позицијата за преземање го става „Airbnb“ во контраст со другите играчи на технологија како „Uber“, „Lyft“ и „Spotify“.

Губењето на желбата се зголеми во минатиот квартал на 1,46 милијарди долари, на годишно ниво за 40%. Сето ова се случува наспроти позадината на поголемата конкуренција од компании како што се „Didi“ и „Lyft“.

Додека „Uber“ се повлекува на големите пазари како што се Кина и Русија, „Airbnb“ го зајакнува своето меѓународно присуство. За да ги привлече кинеските потрошувачи, го ребрендираше своето работење во Кина и избра ново кинеско име – „Aibiying“. Главниот извршен директор Брајан Чески вети дека ќе ја удвои инвестицијата таму.

Според компанијата, овој потег покажува рани резултати. „Airbnb“ коментира дека нејзините резервации во Кина се зголемија за 180 отсто во текот на минатата година на 1 милион во третиот квартал. Ова ја прави Кина втор побрзо растечки пазар по Куба.

Но, во Кина, „Airbnb“ се соочува со силна конкуренција од локалните играчи, како и од тешките прописи и режисери. Оваа година кинеската платформа „Xiaozhu“ доби 120 милиони долари финансирање во рамките на круг, воден од „Yunfeng Capital“ на Џек Ма. „Tujia“ привлече 300 милиони долари инвестиции, со водечки инвеститор во гигантот во онлајн туристички услуги „Ctrip“.

Во октомври, шефот на кинескиот бизнис на „Airbnb“ замина од функцијата само четири месеци по преземањето на функцијата.

Надвор од Кина „Airbnb“ се соочи и со други предизвици во 2017-та година. Растот на бројот на нови огласи се забавува во некои од најголемите градови за услугата, каде што таа исто така се бори со построги прописи.

Инвеститорите се фокусираат на добрата страна со инвестирање уште една милијарда долари во стартувањето. Благодарение на тоа оценката достигна 31 милијарди долари – повеќе од оценките на јавно се тргувани гиганти во хотелскиот бизнис како „Hilton“ и „Hyatt“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП