Банката со седиште во Берлин, „Number26“ кој функционира исклучиво во форма на мобилна апликација привлекла 60.000 нови купувачи во првиот квартал, со што вкупната бројка веќе достигнува 160.000, според податоците објавени од страна на нејзиниот Извршен директор и основач Валентин Залф.
Тоа значи дека банката го удвои бројот на клиенти во Франција, Грција, Ирска, Италија, Словачка и Шпанија од почетокот на декември. Тогаш таа располагаше со 80.000 клиенти.
„Стартапот“ чие создавањето на банка без граници во Европа, се отвори за јавноста минатиот јануари. И иако апликацијата се уште да има релативно мала база на клиенти – за споредба: „Deutsche Bank“ има над 27 милиони корисници во целиот свет – „Number26“ е една од најбрзо растечките банки во Германија.
Исто така постои, забрзување на растот. На апликацијата и беа потребни околу една година за регистрација на првите 100.000 клиенти, но при сегашната стапка на раст се очекува да достигне 240.000 клиенти во оваа година. Еден од инвеститорите во компанијата е Питер Тил, основач на услугата за плаќање „PayPal“.
Германскиот „стартап“ исто така се дефинира како еден од најжешките во моментов од изданието „Fintech 50“. „Стартапот“ е една од новите „необанки“, која добива се поголема сила во Европа. Само во Велика Британија на пример се очекуваат четири нови слични апликации да започнат во оваа година – „Tandem“, „Atom Bank“, „Mondo“ и „Starling“.
Со што „Number26“ се разликува од традиционалните банки?
„Она што го направивме со банкарство, е вметнувањето во граници во кои требало да оперира минатата и оваа година. Се обидовме да создадеме услуги за финансискиот сектор, слични на она што е „Uber“ во светот на транспортот“, според извршниот директор на компанијата Валентин Залф.
„Прво, проценија дека банкарство треба да е мобилно, а на следното е дека банкарските услуги не треба да се нешто што мразите да ги користите“, смета уште Залф.
„Потрошивме исто така многу време да размислуваме начини преку кои да го направиме банкарство поефикасен процес во целина. Ако се погледне на големите банки, ќе видите дека тие уживаат софтвер од крајот на 80-тите години на минатиот век. Начинот на кој се имплементира банкарство, во комбинација со нашата апликација е на многу повисоко технолошко ниво, во споредба со традиционалните банки“, додава основачот на компанијата.
„Започнавме бизнис со релативно мал производ – сметка и картичка. Во моментов градиме комплексна инфраструктура покрај овие два производи, така што се обидуваме да воведеме високи технолошки стандарди и кај нив. Кога правите меѓународна монетарна институција на пример, не е потребно таа да се прави, како се правела пред 30 години. Можете да го направите тоа и во „TransferWise“. Ние ја интегрираме оваа услуга во нашата платформа, за да може таа да се користи без да остават границите на апликацијата“, тврди уште Залф.
„Правиме истото во однос на опциите за заштеда и инвестиции. Така корисниците ќе имаат се што им е потребно на едно место“, додава основачот.