Никој не е совршен, но кога станува збор за работата и деловната комуникација меѓу колегите или деловните партнери, мораме да внимаваме каков впечаток оставаме на луѓето околу себе.
Сите сме понекогаш склони на кажување на некоја пцофка во секојдневната комуникација, а токму таквите и сличните детали одаваат одредена доза на непрофесионализам и непочитување кон колегите и работата која ја работиме.
Во продолжение дознајте ги најчестите навики поради кои колегите на вас би можеле да гледаат како на непрофесионално лице.
1. Вулгарност – Ова е веројатно една од најчестите навики која остава лош впечаток на колегите и соговорниците.
2. Доцнење – Доаѓањето во договореното време, без оглед да се работи за деловен состанок или навремено доаѓање на работа е знак за почитување на другите.
3. Неорганизираност – Секоја работа е поинаква, но со тек на време учиме како да се организираме за себе си да си ги олесниме секојдневните обврски. Токму недостатокот на организација кај лицата, дава впечаток на непрофесионалност и аматеризам на работното места.
4. Претерани ветувања – Шефовите понекогаш знаат да ветат се и сешто, но кога тоа нема да го исполнат, на нив се гледа како на непрофесионалци.
5. Таинственост – Сокривањето на важни информации од своите колеги или деловни партнери одава впечаток на недоверба кон блиските соработници или клиенти што е многу непрофесионално, но и неморално.