Меѓу најпознатите брендови кои отворено ја „повикаа“ својата конкуренција се „Pepsi“ и „Coca-Сola“, потоа „Audi“ и „Mercedes“, како и „Audi“ и „BMW“ и „Apple“ и „Samsung“.
Ве потсетуваме на некои од рекламите на споменатите брендови во кои на многу отворен начин ја „повикуваат“ конкуренцијата.
1. „Coca-Cola“ и „Pepsi“
Ривалството меѓу двата најголеми светски производители на газирани пијалоци трае повеќе од сто години.
Оваа „војна“ започна далечната 1886-та година кога Џон Пембертон го разви оргиналниот рецепт за „Coca-Cola“. „Pepsi“ се појави 13 години подоцна од страна на фармацевтката Калеб Брадхам.
2. „Audi“ – „BMW“ и „Audi“ – „Mercedes“
Уште една од отворените медиумски „битки“ веќе со години се води меѓу двата автомобилски гиганти „BMW“ и „Audi“. Тие меѓусебно многу отворено се провоцираат во своите медиумски кампањи.
По „војната“ со „BMW“, „Audi“ влезе во уште една медиумска „битка“ и тоа со „Mercedes“. Интересно, додека „BMW“ знаеше да возврати на предизвикот, „Mercedes“ долго време само го игнорираше овој потег.
3. „Samsung“ – „Apple“
Една од најновите „војни“ преку рекламите е онаа меѓу двата „IT“ гиганти – „Samsung“ и „Apple“. Оваа битка веќе неколку години се води и на правна основа.
Иако неколку пати беа на работ до постигнување решение, сепак до тоа не дојде, па токму поради ова судење, јавноста доби интересни информации кои беа сокриени за сцената.