„LG Electronics Inc“ објави добивка која не ги исполни очекувањата на аналитичарите, а производителот на потрошувачка електроника ги обвинува американските царини за зголемена конкуренција и повисоки трошоци, објави „Bloomberg“.
Јужнокорејскиот конгломерат објави оперативна добивка за вториот квартал од 639,1 милијарди вони, што е 30% под пазарните очекувања.
„LG Electronics“ ги припишува лошите резултати на „континуираната слабост на расположението на потрошувачите на главните пазари“. Компанијата објави послаба побарувачка за својата основна дејност поради геополитичките ризици на Блискиот Исток.
Производителот изјави дека ќе се фокусира на проширување на своите бизниси за автомобилски решенија и греење, вентилација и климатизација (HVAC) во втората половина од 2025-та година за да ја зајакне својата отпорност кон нестабилноста на цените и флуктуациите на побарувачката.
„LG Electronics“, исто така, очекува трошоците за логистика да се намалат во втората половина од годината.
Компанијата следи широка стратегија за постигнување на 100 трилиони вони (77 милијарди долари) приходи од продажба до 2030-та година, со инвестиција од околу 50 трилиони вони.
Компанијата планира да стане една од 10-те компании за автомобилски делови со повеќе од двојно зголемување на приходите од автомобилски делови на 20 трилиони вони до 2030-та година, а воедно да го зајакне својот бизнис со платформски услуги (како што се медиумски претплати) во бизнисот со телевизори и домашни апарати, кои генерираат значителен дел од нејзината добивка.
Конечниот финансиски извештај на „LG Electronics“ ќе биде објавен подоцна овој месец.