17 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИИнвеститорите на „Burberry“ внимаваат на знаци на закрепнување

Инвеститорите на „Burberry“ внимаваат на знаци на закрепнување

Инвеститорите имаат големи надежи дека „Burberry“ ќе почне да покажува знаци на напредок во своето закрепнување кога британската луксузна марка ќе пријави продажба за клучната празнична шопинг сезона овој петок.

Џошуа Шулман, кој ја презеде функцијата извршен директор пред шест месеци, вети дека ќе го обнови брендот и ќе го врати изгубениот удел на пазарот – тешка задача на пазарот на луксузни стоки кои се борат. Шулман се фокусира на производи како рововите по кои е најпознат „Burberry“.

Акциите на „Burberry“ се зголемија за повеќе од 70% откако го достигнаа најниското ниво во последните 15 години на почетокот на септември, бидејќи инвеститорите се обложија дека песимизмот околу брендот го достигна врвот и Шулман ќе може повторно да ја зголеми продажбата.

Аналитичарите очекуваат „Burberry“ да пријави пад од 12% во споредливите продажби за кварталот до крајот на декември, според консензусната проценка на компанијата, што е подобрување од падот од 20% пријавени за шест месеци до крајот на септември.

Американските купувачи би можеле да бидат катализатор за „Burberry“ доколку ја подобри својата видливост таму – нешто што Шулман навести дека е во неговите планови. Тој им кажа на инвеститорите во ноември дека има „голем фокус на Америка“, каде што брендот е релативно слаб.

Луксузните брендови насекаде се надеваат дека американските потрошувачи ќе потрошат повеќе на дизајнерска мода и скапи чанти бидејќи даночните намалувања и силната берза им даваат поттик на богатите Американци.

Новите рекламни кампањи на „Burberry“ се фокусираат повеќе на наследните тренч палта и шалови отколку на чанти и чевли, обидувајќи се да ги вратат клиентите за кои Шулман вели дека биле одбиени од помалку препознатливите стилови и повисоките цени.

Тренч палтата и шаловите сочинуваат помеѓу 35% и 40% од продажбата и историски имале поголема профитабилност од другите категории.

Непосредна цел на „Burberry“ е враќање на годишните приходи од 3 милијарди фунти (3,7 милијарди долари) – ниво што последен пат го постигна во финансиската година 2022-2023. За ова ќе биде потребно време: аналитичарите во моментов очекуваат продажба во финансиската година што завршува во март 2025-та година да достигне 2,39 милијарди фунти.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП