„Warner Bros. Discovery“ објави квартална загуба од речиси 10 милијарди долари, најмногу поради намалувањето на вредноста на нејзините кабелски мрежи. Тоа е извонредно признание за тоа како телевизиската индустрија опаѓа по договорот што го создаде конгломератот пред две години.
Безготовинското отпишување од 9,1 милијарди долари доаѓа по кабелските мрежи „Warner Bros. Discovery“, вклучувајќи ги „CNN“, „TNT“ и „TBS“, е погодена од прекин на договорите, пад на рејтингот и слаб пазар на рекламирање. Стриминг платформите како Netflix привлекуваат публика и претплатници на сметка на претходниот мотор на медиумската индустрија.
Друг неодамнешен удар за кабловскиот бизнис на компанијата беше неможноста на „TNT“ да постигне нов договор за задржување на правата за емитување на НБА и по следната сезона, што би можело значително да влијае на надоместоците за претплата на каналот и приходите од реклами.
Акциите на компанијата паднаа за 9,8% во после-пазарното тргување во петокот.
„Фер е да се каже дека дури и пред две години, пазарните вреднувања и условите што преовладуваа за традиционалните медиумски компании беа сосема поинакви отколку што се денес“, рече извршниот директор Давид Заслав на повик со инвеститорите.
„Warner“ сè уште постигнува успех во услугите директно до потрошувачите, кои имаат 103,3 милиони претплатници ширум светот, што е за 3,6 милиони повеќе од првиот квартал. Компанијата соопшти дека платформата за стриминг „Max“ моментално е достапна во 65 земји. Приходите од реклами на „Мах“ исто така пораснаа.
Приходите во одделот за видео игри на компанијата паднаа за 41% во кварталот, најмногу поради разочарувачките перформанси на „Suicide Squad: Kill the Justice League“ во споредба со минатогодишниот хит „Hogwarts Legacy“.
Генерално, „Warner Bros. Discovery“ забележа нето загуба од 9,99 милијарди долари или 4,07 долари по акција, во споредба со загубата од 1,24 милијарди долари или 51 цент по акција, во истиот период претходната година. Аналитичарите анкетирани од „FactSet“ прогнозираа загуба од 27 центи по акција. Прилагодениот профит беше 1,80 милијарди долари, во однос на 2,15 милијарди долари една година порано.
Приходите се намалија за 6,2% до 9,71 милијарди долари по пониските приходи во секоја деловна единица. Волстрит очекуваше повисоки приходи од 10,07 милијарди долари за кварталот.
Приходите од дистрибуција и содржина се намалија за 5% до 4,88 милијарди долари и 2,11 милијарди долари, соодветно. Приходите од реклами се намалија за 3,5% на 2,43 милијарди долари.