На „Remy Cointreau“ ќе му треба уште една година за да се врати на растот по остриот пад на клучниот американски пазар и проблемите во кинескиот бизнис.
Францускиот производител на коњак „Remy Martin“ рече дека тековната фискална година ќе биде година на транзиција и ќе ја стави на пат да ја постигне својата долгорочна цел да генерира висок едноцифрен годишен раст на приходите од продажба.
Приходите од продажба се намалија за 19% на годишно ниво во годината што заврши во март, бидејќи „Remy“ го намали своите залихи во САД, каде беше погодена од инфлацијата, големи промоции и враќање на навиките за пиење пред пандемијата. Оперативната добивка падна на 304,4 милиони евра, што е малку над прогнозите на аналитичарите.
„Remy“ е меѓу производителите на коњак погодени од наводите дека фрлиле француска ракија во Кина, каде властите започнаа истрага. Ова доаѓа откако Европската унија започна истрага за кинеските субвенции за електрични автомобили минатата година. Оваа азиска земја сочинува речиси четвртина од вкупниот извоз на индустријата за коњак.
Иако продажбата на коњакот „Remy“ во Кина и во туристичките центри почна да закрепнува, тоа не е доволно за да се надомести забавувањето во САД. Компанијата соопшти дека нејзината желба за намалување на трошоците заштедила 145 милиони евра, над целта од 100 милиони евра.
Извршниот директор на „Remy“, Ерик Валат, рече дека годината била предизвикувачка, но дека малопродажбата поврзана со туризмот ги надминала нивоата пред Ковид, продажбата преку Интернет е зголемена за 20% и дека тој бил фокусиран на мерки за зајакнување на закрепнувањето во САД.