27 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Nissan“ го напаѓа пазарот со 30 нови модели

„Nissan“ го напаѓа пазарот со 30 нови модели

„Nissan“ ќе дебитира со 30 нови модели на светските пазари до 2026-та година. 16 од нив ќе бидат електрични, откри извршниот директор Макото Учида за време на откривањето на тригодишниот патоказ на производителот на автомобили.

Кога моделите ќе излезат на пат, 60 проценти од глобалната постава на мотори со согорување на „Nissan“ ќе бидат освежени. Ова ќе и помогне на компанијата да ја постигне целта за зголемување на годишната продажба за 1 милион единици.

Покрај тоа, „Nissan“ има за цел да ги намали трошоците за електричните возила од следната генерација за 30 проценти. Така до 2030-та година Јапонците целосно ќе ги изедначат цените на електричните и ТНГ автомобилите.

Официјалниот тизер открива низа нови модели во движење. Иако видеото е намерно засенчено, забележливите потписи и силуети на LED осветлувањето овозможуваат да се идентификуваат некои од моделите. Водечки во пакетот се електричниот кросовер подготвен да го наследи стариот „Leaf“, следната генерација на „Micra“ изградена на „R5“ архитектура, модел кој изгледа како целосно електричен „Juke“ и неодамна претставениот „Kicks“.

Кон задниот дел, можете да видите голем број теренци, неколку мини комбиња, неколку модели со ниски возачи, пикап со средна големина и голем број автомобили со брендот „Infiniti“. Разумно е да се претпостави дека меѓу нив ќе биде и новата генерација на „Patrol“, подготвена да му парира на „Land Cruiser“. Исто така, фејслифтираниот „Qashqai“ наменет за Европа, претстојниот миниван „Elgrand“ прилагоден за јапонскиот пазар и новата верзија на „Skyline“.

Компанијата ќе ги пропушти дебитирањата во различни региони во светот. „Nissan“ ќе лансира осум нови модели во Кина (сите NEV), седум во САД и Канада, шест во Европа, пет во Јапонија, пет на Блискиот Исток (сите SUV), три во Индија, три во Африка (два SUV и еден мало возило ICE) и две во Океанија (еден-тон пик-ап и електричен компактен кросовер).

И покрај одржувањето на речиси изедначена рамнотежа помеѓу дебитантските возила со погон на стари, стари мотори (14) и електрифицирани (16) во следните две години, „Nissan“ вели дека нејзините инвестиции во второто постепено ќе се зголемуваат на повеќе од 70 проценти до 2026-та година. Производителот на автомобили вети дека ќе лансира 34 електрифицирани модели помеѓу 2024-та и 2030-та година, покривајќи го целиот спектар на сегменти. Како резултат на тоа, глобалната гама на модели на „Nissan“ ќе биде електрифицирана за 40 проценти до 2026-та година, а до 2030-та година ќе се зголеми на 60 проценти.

Региони со најголем процент на електрични автомобили до 2026-та година ќе бидат Јапонија, каде 70 отсто од гамата ќе бидат хибриди и електрични автомобили. Следна е Европа, каде производителот на автомобили има за цел 40 отсто од продажната мешавина на патнички возила да биде целосно електрични. Купувачите од САД ќе добијат пристап и до моделите на „Nissan“ со „e-Power“ (хибрид со самополнење) и „plug-in“ хибридни погонски единици.

Кога станува збор за електричните возила, целта на „Nissan“ е да ги намали трошоците за производство, а со тоа да ја зголеми нивната профитабилност. Јапонците планираат да развиваат електрични автомобили во „семејства“ користејќи модуларни производствени техники и пократки циклуси на развој, со цел да ги намалат трошоците за 30 отсто во споредба со сегашниот модел на „Nissan Ariya“. Така, до 2030-та година, електричните автомобили ќе постигнат паритет на цените со возилата напојувани од мотор со внатрешно согорување.

Севкупно, „Nissan“ има за цел да ја зголеми својата годишна продажба за 1 милион единици до 2026-та година во споредба со 2023-та година. Овој дополнителен милион е поделен на 330.000 од Северна Америка, 200.000 единици од Кина, 90.000 единици од Јапонија и повеќе приближно 300.000 од Африка, Блискиот Исток, Европа и Океанија. Или барем така предвидува бизнис планот „The Arc“, кој го опфаќа периодот меѓу 2024-та и 2026-та година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП