понеделник, јануари 17, 2022
ПочетнаКОМПАНИИ„Klarna“ бележи раст на загубите за четири пати

„Klarna“ бележи раст на загубите за четири пати

Загубите на шведскиот стартап „Klarna“ значително се зголемија во првите девет месеци од 2021-ва година, откако трошоците на компанијата нагло се зголемија поради зголемената побарувачка за услугата „купи сега, плати подоцна“.

Компанијата со седиште во Стокхолм објави загуба од 3,1 милијарди шведски круни (337 милиони долари) во загуби пред оданочување за периодот јануари-септември, што е четирикратно зголемување од негативниот резултат од 800 милиони шведски круни за истиот период во претходната година.

„Klarna“, која последен пат беше проценета на 46 милијарди долари, забележа нето оперативен профит од 9,8 милијарди круни (1,06 милијарди долари), или 40 отсто повеќе од минатата година.

Најголем дел од загубите се должат на вкупните административни трошоци, кои изнесуваат 9,5 милијарди круни (1,03 милијарди долари), во споредба со 5,9 милијарди круни (643,8 милиони долари) пред една година.

Значително се зголемија и кредитните загуби, достигнувајќи 2,9 милијарди круни (316 милиони долари) од почетокот на годината, во споредба со 1,6 милијарди круни (174,3 милиони долари) за истиот период од минатата година.

Портпаролот на „Klarna“ изјави за „CNBC“ дека компанијата влезе на девет нови пазари од почетокот на 2020-та година и сега има повеќе од 90 милиони клиенти ширум светот.

„Klarna“ е еден од најголемите играчи на брзорастечкиот пазар за услугата „Buy Now, Plateau Later“. Тоа им овозможува на потрошувачите да ја поделат цената на нивното купување на еднакви месечни рати, честопати без зголемување на трошоците.

„Klarna“ и нејзините конкуренти, како „Afterpay“ и „Affirm“, генерираат најголем дел од приходите од надоместоците што ги наплаќаат од трговците за обработка на трансакциите. Некои од нив заработуваат парични надоместоци за задоцнети плаќања, како и камати на кредити за долгорочна отплата на стоки.

Со порастот на овој тип на услуги, големите играчи влегуваат и на пазарот, со тоа што „PayPal“ лансираше свој производ, „Amazon“ и „Apple“ соработуваат со „Affirm“, а „Square“ го презема „Afterpay“ во договор од 29 милијарди долари.

Неодамна, „Klarna“ агресивно ги проширува своите операции во САД и Обединетото Кралство. Компанијата контролираше приближно 18% од американскиот пазар заклучно со 17-ти ноември, според „YipitData“, заостанувајќи зад „Affirm“ и „Afterpay“, кои имаат 36% и 21% пазарен удел, соодветно.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

СЛЕДЕТЕ НЕ

91,751фановиЗаследи
2,158следбенициЗаследи
1,420следбенициЗаследи