20 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИРезултатите на „Ralph Lauren“ не ги успокои инвеститорите

Резултатите на „Ralph Lauren“ не ги успокои инвеститорите

Високите приходи од продажба на „Ralph Lauren“ за последниот квартал не успеаја да ги уверат инвеститорите кои се загрижени дека компанијата пребавно закрепнува од кризата со Ковид-19.

Цената на акциите на компанијата падна за речиси 6,7% за време на тргувањето во Њујорк – најголем пад во еден ден од 20-ти мај. Вредноста на акциите порасна за 25% во оваа година до крајот на трговскиот ден во понеделникот, надминувајќи го растот на S&P 500.

Претходно, компанијата објави квартален приход што ги надмина просечните прогнози на аналитичарите. Сепак, управниот директор на „GlobalData“, Нил Сандерс рече дека иако приходите се зголемиле, тие се засноваат на пад од 30 отсто во минатата година.

Како што се очекуваше, продажбата на брендот „Club Monaco“ претходно во оваа година и намерното повлекување од продажбата во некои стоковни куќи и продажни места ги поткопаа приходите.

„Но, дури и кога тоа ќе се земе предвид, „Ralph Lauren“ сè уште има полоши перформанси од пазарот на двегодишна основа“, рече Сандерс.

Резултатите на „Ralph Lauren“ го нагласуваат напредокот што брендот го постигна во обидите да се опорави од годините на остри падови во текот на изминатата деценија кои ги намалија приходите и негативно влијаеја на привлечноста на брендот до купувачите од високата класа. Но, компанијата бележи побавен напредок од некои од нејзините конкуренти во закрепнувањето од пандемијата, што го „изгоре“ оптимизам кај инвеститорите.

Сепак, извршниот директор Патрис Лув рече дека компанијата ги надминала очекувањата и успеала да привлече нови клиенти и да ги зголеми цените во последниот квартал. Ова ја натера да ја зголеми својата годишна прогноза за приходи.

„Ralph Lauren“ се фокусира на помладите клиенти кои се подготвени да ја платат целата цена за неговите производи, рече Лув.

За својот втор фискален квартал, „Ralph Lauren“ објави зголемување од 14% на просечната цена по која ги продава своите стоки – метрика која внимателно ја следат инвеститорите. Ова е чекор напред во исполнувањето на долгогодишната мисија на компанијата да се опорави од нејзиниот имиџ како компанија која нуди големи попусти.

Производството во погоните во Виетнам добива на интензитет бидејќи фабриките мораа да се затворат поради новите избувнувања на Ковид-19. Лув вели дека очекува производството таму и во другите земји каде што компанијата произведува облека да се врати на нормално ниво на почетокот на 2022-ра година. Сепак, логистичките предизвици поврзани со транспортот на стоки најверојатно ќе продолжат до крајот на следната година, рече тој.

„Се чувствуваме добро позиционирани за празниците“, коментира Лув.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП