17 јуни, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Hugo Boss“ смени голем број менаџери во обид да го оживее брендот

„Hugo Boss“ смени голем број менаџери во обид да го оживее брендот

Модната компанија „Hugo Boss“ направи промени во својот врвен менаџерски тим под водство на новиот извршен директор Даниел Гридер, кој сака да го направи германскиот моден трговец на мало еден од 100-те најголеми светски брендови.

Германскиот бренд, кој ги зголеми своите годишни цели минатиот месец по враќањето на профитот во третиот квартал, објави дека направил промени во лидерството, вклучително и за Кина, Русија и пазарите во развој.

Џудит Сан ќе биде управен директор за Кина, поранешниот извршен директор на „Ralph Lauren“, Луиџи Бојоки ќе раководи со новоформираната единица за пазарите во развој и Русија, а Кристофер Кобер ќе го води бизнисот со обувки и додатоци откако дојде од „Tommy Hilfiger“ во минатиот месец.

Брендот, познат по своите елегантни машки костуми, се бори да ги оживее своите деловни години пред пандемијата на Ковид-19 да ги принуди луѓето да работат од дома, менувајќи ја својата свечена облека со тренерки и патики.

Сепак, компанијата објави продажба и профит за третиот квартал над нивото од пред кризата за истиот период.

Голем дел од ова се должи на заживувањето на пазарите во Европа и САД, иако продажбата падна за 1% во азиско-пацифичкиот регион по обновените ограничувања поради коронавирусот кои доведоа до затворање на околу 10% од мрежата на продавници на компанијата во регионот.

Гридер, поранешен шеф на ривалскиот бренд „Tommy Hilfiger“, се обидува да го модернизира брендот „Boss“ и да го направи попривлечен за помладите потрошувачи со воведување на повеќе лежерни стилови и големи трошоци за маркетинг на познати личности и социјалните медиуми.

Швајцарскиот извршен директор, кој ја презеде функцијата во јуни, исто така повеќе се фокусира на проширување на онлајн продажбата во стратегијата што ја следеше и во „Tommy Hilfiger“.

„Hugo Boss“ соопшти дека воспоставил нови дигитални операции во своето германско седиште во Мецинген и во португалскиот град Порто, планирајќи да лансира нова веб-страница за брендот на почетокот на 2022-ра година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП