26 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Nike“ ја намали прогнозата за продажба поради проблеми со снабдувањето

„Nike“ ја намали прогнозата за продажба поради проблеми со снабдувањето

Според „Bloomberg“, компанијата „Nike“ ја намали прогнозата за продажба, бидејќи доцнењата во производството и испораката ги спречуваат напорите да се задоволи големата побарувачка за спортски обувки и облека.

Продажбата во тековниот квартал може да опадне бидејќи затворањето на фабриките во Виетнам не дозволува „Nike“ да ја задоволи побарувачката на потрошувачите, објави најголемата компанија за спортска опрема. Ова значи дека годишниот раст ќе биде помеѓу 4 и 6%, а не двоцифрен, како што беше претходната цел на „Nike“.

Затворањето на фабриките во Виетнам поради зголеменото ширење на Ковид-19 тешко ги погодува производителите на спортска опрема, бидејќи тие не се во состојба да обезбедат доволно патики за потрошувачите ширум светот. Околу една третина од производството на „Adidas“ дојде од Виетнам во минатата година. Извршниот директор на „Puma“, Бјорн Гулден, во јули рече дека компанијата се обидува да произведе повеќе во Кина за да го надомести падот во Виетнам.

Акциите на „Nike“ паднаа за 3,9% до 153,32 долари по акција во проширеното тргување во Њујорк. Цената на нејзините акции се зголеми за 13% оваа година. Акциите на „Adidas“ паднаа за 2,7%, а цената на акциите на „Puma“ во Франкфурт падна за 2,9%.

Финансискиот директор на „Nike“, Метју Френд, ги истакна проблемите за време на разговорот со аналитичарите. Повеќето од фабриките на компанијата во Виетнам остануваат затворени и не се очекува да бидат отворени пред октомври.

„Се работи за акции. Побарувачката очигледно е многу висока“, вели аналитичарот на „Bloomberg Intelligence“, Пунам Гојал.

„Кој дел од акциите е во процес на испорака и дали е доволно да се задоволи побарувачката околу празниците Божиќ?

Во изјавата во четвртокот, „Nike“ рече дека акциите изнесуваат 6,7 милијарди долари во кварталот, што одговара на податоците од пред една година. Приходите се зголемија за 12 проценти до 12,2 милијарди американски долари за три месеци до крајот на август по прилагодувањето на валутата, под проценките на аналитичарите од 12,5 милијарди долари.

„Nike“ зема замав во последниве квартали откако луѓето повторно почнаа да спортуваат и стадионите беа исполнети со навивачи. Ова доведе до побарувачка за спортски чевли и облека ширум светот. Сега изгледите за целосно задоволување на незаситениот апетит на потрошувачите околу празниците изгледа прилично застрашувачки.

Продажбата на компанијата во Кина, која забави минатиот квартал по повиците за бојкот поради принудна работа во производството на памук во провинцијата Ксинџијанг, продолжува да заостанува и расте само за 1% по прилагодувањето на валутата.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП