26 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„JPMorgan“ следната недела лансира дигитална банка во Велика Британија

„JPMorgan“ следната недела лансира дигитална банка во Велика Британија

Следната недела во Велика Британија ќе биде отворена долгоочекуваната дигитална банка на „JPMorgan Chase“, пренесува „CNBC“.

Овој потег ќе го предизвика американскиот банкарски гигант пред големите кредитори во Велика Британија, вклучувајќи ги и „HSBC“, „Barclays“, „Lloyds“ и „NatWest“, како и новооснованите компании како „Monzo“ и „Starling“.

„JPMorgan“, исто така, ќе ја засили својата конкуренција со „Goldman Sachs“, кој го лансираше својот дигитален банкарски производ „Marcus“ во Велика Британија во 2018-та година.

Њујоршката „JPMorgan“ ги објави плановите за прв пат да го лансира својот бренд „Chase“ во Обединетото Кралство на почетокот на оваа година. Наместо воспоставување физички филијали, „JPMorgan“ ќе ги нуди своите услуги само преку мобилна апликација.

Ова е прво проширување на брендот за банкарство на мало во странство во 222-годишната историја на „JPMorgan“.

Санук Вишванатан, главениот извршен директор на меѓународната банкарска дивизија на „JPMorgan“, рече дека проширувањето на банката во Обединетото Кралство е „многу голема стратешка определба“.

Првично, „Chase“ ќе понуди проверка на сметки со програма за наградување. Во подоцнежна фаза, таа планира и лични заеми, инвестиции и хипотеки.

Банкарскиот пазар на мало во Обединетото кралство станува сѐ пожив. Регулативите за поддршка на финтек индустријата им овозможуваат на компаниите како „Monzo“, „Revolut“ и „Starling“, кои нудат верификација на сметка и други услуги за паметни телефони, да напредуваат и да станат милијарди долари.

Овие дигитални банки привлекоа милиони клиенти, а некои дури и ја испробаа својата среќа влегувајќи на американскиот пазар. „Revolut“, кој сега има повеќе од 15 милиони корисници, беше проценет на 33 милијарди долари, што го прави највредниот технолошки стартап во Велика Британија.

Пристигнувањето на „JPMorgan“ во Велика Британија ќе изврши уште поголем притисок врз традиционалните кредитори во земјата. Државниот заемодавач „NatWest“ се обиде, но не успеа да се натпреварува со конкурентите во финтех индустријата со својата дигитална банка „Bó“.

Под новиот извршен директор Џејми Димон, „JPMorgan“ се обидува да се бори против заканата од финтех sвездите како „PayPal“ и „Square“ преку серија аквизиции.

Како дел од напорите за проширување во Обединетото Кралство, банката се согласи да ја купи онлајн компанијата за управување со богатството „Nutmeg“ во јуни. Подоцна истиот месец, објави договор за купување на „OpenInvest“, платформа за етичка инвестиција со седиште во Сан Франциско.

Претходно овој месец, „JPMorgan“ објави планови за купување на мнозински удел во одделот за онлајн плаќања на „Volkswagen“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП