27 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Instacart“ ја удвои оценката по втор пат во една година

„Instacart“ ја удвои оценката по втор пат во една година

„Instacart“ се проценува на 39 милијарди долари како дел од новата рунда на финансирање што ќе додаде 265 милиони долари на компанијата за снабдување со храна. Ова е втор пат оценката на „Instacart“ двојно да се зголеми од почетокот на пандемијата на Ковид-19, пишува „CNBC“.

Пред помалку од пет месеци, „Instacart“ собра 200 милиони долари во зделка според која се проценуваше на 17,7 милијарди долари.

Насочувањето кон доставата на храна забележа огромен скок за време на пандемијата.

„Последната година доведе до ново нормално, менување на начинот на кој луѓето купуваат храна и производи“, рече директорот на „Instacart“, Ник Џовани.

Во текот на истите 12 месеци, технолошките првични јавни понуди доживеаја бум. „Snowflake“, „Airbnb“ и „C3.ai“ станаа јавни. За компанијата за обработка на плаќања „Stripe“, исто така, се вели дека собира средства со проценка од 100 милијарди долари. „UiPath“ заврши со финансирање од околу 750 милиони долари, што компанијата за автоматизација ја процени на 35 милијарди долари пред очекуваното ИПО.

„Instacart“ се подготвува за својата очекувана почетна јавна понуда во последните месеци, за која се вели дека е предводена од „Goldman Sachs“.

Последната рунда на финансирање на компанијата ја водеа постојните инвеститори како „Andreessen Horowitz“, „Sequoia“ и „D1 Capital Partners“, како и институционални инвеститори како „Fidelity“ и „T. Rowe Price“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП