25 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИКако пандемијата влијаеше на производителот на „Levi Strauss“?

Како пандемијата влијаеше на производителот на „Levi Strauss“?

Иако пандемијата влијаеше сериозно на приходите на „Levi Strauss & Co“, Ковид-19 сепак успеа да поддржи растечки дел од долгогодишната компанија за тексас, пишува „CNBC“.

И покрај двоцифрениот пад на приходите за третиот квартал, „Levi’s“ успеа не само да генерира профит, туку и да го направи својот бизнис за продажба преку Интернет профитабилен, коментира извршниот директор на компанијата Чип Берг.

„Интернет трговијата ќе продолжи да расте. Ние генериравме профит една година порано од планираното, и покрај сите забрзани инвестиции што ги направивме“, рече тој.

Во период од три месеци до 23-ти август, вкупните приходи на „Levi’s“ се намалија за скоро 27 проценти, но дел од загубата беше неутрализиран со 52% раст на продажбата преку Интернет. Е-трговијата донесе 8% од вкупниот приход на компанијата од 1,06 милијарди долари или двојно повеќе од една година порано.

„Седум од десет купувачи на веб-страницата на „Levi’s“ купија за прв пат“, вели Берг.

Сумата од 1,06 милијарди долари успеа да ја надмине прогнозата од 822,2 милиони долари дадена од аналитичарите од „Волстрит“. Компанијата исто така се очекуваше да генерира загуба од 22 центи по акција, но „Levi’s“ доби 8 центи по акција. Профитот покажува пресврт од раните месеци на пандемијата, кога компанијата објави загуба.

„Levi’s“ вложува многу и во онлајн купување и во физичките продавници, додека трговците се обидуваат да изградат услуги за комуникација директно со потрошувачите.

Надвор од влијанието на пандемијата врз продажбата, модните трендови под влијание на новата нормала, исто така, имаа добар ефект врз „Levi’s“.

Иако во последно време кодексот за облекување во канцеларијата не е толку популарен, реалноста во која секој работи од дома има специфично влијание врз модната индустрија. Деловната облека не е толку неопходна кога работите од далечина преку апликацијата „Zoom“, и ова доведе до пад на сегментот на костуми. Ова лето бевме сведоци на банкрот на трговците на мало со костуми како што се „Men’s Warehouse“ и „Jos. A Bank“.

„Генерално, продажбата на облека опадна, но потрошувачите не трошат само домашна и спортска облека. Тексасот исто така има корист од новите трендови за повеќе лежерен стил. Една од категориите за раст е онаа на женските шорцеви, која порасна за двоцифрен процент“, рече Берг.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП